window of opportunity

Polish translation: Otwiera się przed tobą szansa.../ Masz otwartą drogę (do..)

11:56 Sep 20, 2012
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: window of opportunity
"Your window of opportunity" - chodzi o "offences taken into consideration" czyli przyznanie się do podobnych przestępstw przy okazji postępowania w jednej sprawie. Mój problem polega na tym, że na obrazku jest otwarte okno i to ma być hasło zachęcające do przyznania się przy okazji do innych spraw.
Ewa Dabrowska
United Kingdom
Polish translation:Otwiera się przed tobą szansa.../ Masz otwartą drogę (do..)
Explanation:
Z tego co piszesz wychodzi że dana jest im po prostu szansa. Nie przychodzi mi do głowy żadny związek frazeologiczny z oknem, więc można nawiązać do tego że otwarte.
Selected response from:

Emilia Być
Grading comment
dziękuję, najbliżej oryginału
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5perspektywa na uczciwość
Wiktor Iwaszko
4Otwiera się przed tobą szansa.../ Masz otwartą drogę (do..)
Emilia Być
3odetchnij na nowo
SlawekW


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
szansa na nowe perspektywy
perspektywa na uczciwość


Explanation:
imho

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2012-09-20 12:09:05 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam, pomyłka - chodziło mi o "szansa na nowe perspektywy" jako moją propozycję

Wiktor Iwaszko
Native speaker of: Native in PolishPolish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Otwiera się przed tobą szansa.../ Masz otwartą drogę (do..)


Explanation:
Z tego co piszesz wychodzi że dana jest im po prostu szansa. Nie przychodzi mi do głowy żadny związek frazeologiczny z oknem, więc można nawiązać do tego że otwarte.

Emilia Być
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję, najbliżej oryginału

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odetchnij na nowo


Explanation:
propozycja, bo "trójki" jeszcze nie było:)

pozbądź się tego co masz na sumieniu i odetchnij...

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search