go Hawks

Polish translation: Naprzód, Seattle Seahawks!

15:55 Dec 3, 2018
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: go Hawks
Jeszcze ze skryptu szkoleniowego dla sprzedawców oferujących klientom nowy model komputera marki X.

Widać to tu: https://tinyurl.com/ya2srb58


Z góry dziękuję
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:Naprzód, Seattle Seahawks!
Explanation:
Tak bym to ujął. Gdy polski czytelnik już wie, że Taylor jest wielbicielem/miłośnikiem/fanatykiem NFL, to dowiaduje się, której drużynie Taylor kibicuje.

Nazwa skrócona do "Hawks" IMO to zbyt mało.

--------------------------------------------------
Note added at   5 godz. (2018-12-03 21:46:28 GMT)
--------------------------------------------------

W odróżnieniu od Dariusza pomijam tłumaczenie nazwy.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Naprzód, Seattle Seahawks!
Andrzej Mierzejewski
4do boju, hawks
Mariusz Jagodziński
3dawaj Hawks!
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3Naprzód Jastrzębie! [Seattle Seahawks]
Darius Saczuk


Discussion entries: 26





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
go hawks
Naprzód Jastrzębie! [Seattle Seahawks]


Explanation:
Okrzyk kibicowski

Darius Saczuk
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 58

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
go hawks
dawaj Hawks!


Explanation:
https://www.r-gol.com/koszulka-nike-polska-dawaj-2018-damska...

Hawks jest nazwą drużyny, może Seattle SeaHawks.


Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 111

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
go hawks
do boju, hawks


Explanation:
Propozycja jedna z wielu.

Mariusz Jagodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
go hawks
Naprzód, Seattle Seahawks!


Explanation:
Tak bym to ujął. Gdy polski czytelnik już wie, że Taylor jest wielbicielem/miłośnikiem/fanatykiem NFL, to dowiaduje się, której drużynie Taylor kibicuje.

Nazwa skrócona do "Hawks" IMO to zbyt mało.

--------------------------------------------------
Note added at   5 godz. (2018-12-03 21:46:28 GMT)
--------------------------------------------------

W odróżnieniu od Dariusza pomijam tłumaczenie nazwy.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 33
Grading comment
Dziękuję bardzo.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search