First V

Polish translation: pierwsza wpłata

18:55 Jul 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
English term or phrase: First V
Sformulowanie pochodzi z haslowego opisu funduszu inwestycyjnego, obok daty uruchomienia funduszu, oplaty wstepnej itp pojawia sie enigmatyczne (przynajmniej dla mnie):
First V: $ 100
agnieszka_
Polish translation:pierwsza wpłata
Explanation:
V =(?) venture

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-07-31 19:05:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ewentualnie:
pierwsze nabycie (np. jednostek uczestnictwa)
pierwsza inwestycja
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
W tym przypadku chodzi najprawdopodobniej o pierwszą wpłatę. Dziekuję za sugestię:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4początkowa wartość jednostki
Adam Lankamer
3pierwsza wpłata
Polangmar


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
first v
początkowa wartość jednostki


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 224

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pierwsza wpłata


Explanation:
V =(?) venture

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-07-31 19:05:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ewentualnie:
pierwsze nabycie (np. jednostek uczestnictwa)
pierwsza inwestycja

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 120
Grading comment
W tym przypadku chodzi najprawdopodobniej o pierwszą wpłatę. Dziekuję za sugestię:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search