little squeeze risk

Polish translation: niewielkie ryzyko nadwyżki popytu (przy braku podaży)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:little squeeze risk
Polish translation:niewielkie ryzyko nadwyżki popytu (przy braku podaży)
Entered by: Transpolis

13:03 Jun 16, 2014
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities / Stock exchange
English term or phrase: little squeeze risk
Brakuje szerszego kontekstu - punkt w prezentacji n.t. transakcji terminowych na giełdzie
Transpolis
Poland
niewielkie ryzyko nadwyżki popytu (przy braku podaży)
Explanation:
niewielkie ryzyko nadwyżki popytu / niewielkie ryzyko nadpopytu
niewielkie ryzyko nadwyżki popytu (przy braku podaży)

Rozumiem, ze tam jest 'little', a nie 'a little'

---
http://www.proz.com/kudoz/english_to_polish/investment_secur...
http://www.investopedia.com/terms/s/shortsqueeze.asp

Short squeeze - czyli wychodzenie z pozycji krótkich przez graczy, przy nagłym odwróceniu trendu na rynku (ze spadkowego na wzrostowy)
http://www.day-trader.pl/artykuly/trading/1962-jak-wykorzyst...

Short Squeeze jest sytuacją w której brak podaży i nadwyżka popytu na giełdzie powodują pójście ceny w górę, by następnie kontynuować trend
http://tozalezy.pl/index.php/eurusd-raport-2-5-01-2012/
Selected response from:

mike23
Poland
Grading comment
Dzięki za wyczerpujący komentarz
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ryzyko niewielkiego nacisku na obniżenie ceny / kursu
Roman Kozierkiewicz
2niewielkie ryzyko nadwyżki popytu (przy braku podaży)
mike23


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ryzyko niewielkiego nacisku na obniżenie ceny / kursu


Explanation:
Przy tak małym kontekście - ale też "squeeze" oznacza m.in. ograniczenie podaży.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
niewielkie ryzyko nadwyżki popytu (przy braku podaży)


Explanation:
niewielkie ryzyko nadwyżki popytu / niewielkie ryzyko nadpopytu
niewielkie ryzyko nadwyżki popytu (przy braku podaży)

Rozumiem, ze tam jest 'little', a nie 'a little'

---
http://www.proz.com/kudoz/english_to_polish/investment_secur...
http://www.investopedia.com/terms/s/shortsqueeze.asp

Short squeeze - czyli wychodzenie z pozycji krótkich przez graczy, przy nagłym odwróceniu trendu na rynku (ze spadkowego na wzrostowy)
http://www.day-trader.pl/artykuly/trading/1962-jak-wykorzyst...

Short Squeeze jest sytuacją w której brak podaży i nadwyżka popytu na giełdzie powodują pójście ceny w górę, by następnie kontynuować trend
http://tozalezy.pl/index.php/eurusd-raport-2-5-01-2012/

mike23
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9
Grading comment
Dzięki za wyczerpujący komentarz




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search