machine readable statement of a product

Polish translation: postać (binarnego) kodu maszynowego produktu (programu)

14:36 Apr 29, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: machine readable statement of a product
"Object Code" refers to the binary, machine readable statement of any XYZ products which is the subject of this agreement.
Marta28
Polish translation:postać (binarnego) kodu maszynowego produktu (programu)
Explanation:
przetworzyć kod programu stworzony w assemblerze do wynikowej postaci
binarnego kodu maszynowego ładowanego do pamięci flash mikrokontrolera
http://www.avrside.fr.pl/pol/Opisy/avrgcc.html

kompiluje to co programista wytworzył do postaci kodu binarnego... Stworzone przez programiste metody są kompilowane do postaci kodu maszynowego.
http://www.speakobjects.com/super_super.html

wykonywanie odpowiednich instrukcji kodu maszynowego, czyli binarnego kodu właściwego dla danego procesora i systemu operacyjnego.
http://notebooki.idg.pl/artykuly/43514.html

Programy tworzone w Delphi muszą zostać skompilowane do postaci kodu binarnego przed pierwszym wykonaniem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Delphi

NET Framework kompiluje kod MSIL do postaci kodu maszynowego odpowiedniego dla danej platformy sprzętowej i programowej.
http://www.codeguru.pl/Default.aspx?Page=Articles/Details&pu...

I wiele innych.
Selected response from:

Jaroslaw Michalak
Poland
Grading comment
dzięki

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4postać (binarnego) kodu maszynowego produktu (programu)
Jaroslaw Michalak
3reprezentacja produktu w postaci maszynowej
Adam Podstawczynski
3deklaracja produktu zabezpieczona cyfrowo
bartek


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deklaracja produktu zabezpieczona cyfrowo


Explanation:
lub wariacje na ten temat. Ladnie to AM opisal w ponizszym linku

http://www.proz.com/kudoz/999205


. Deklaracja produktu według VdL-RL01: Składniki: dyspersja polioctanu winylu,
dwutlenek tytanu, kolorowe pigmenty, krzemiany, węglan wapnia, woda, ...

. Oznaczenie P dla Architektonicznych Systemów Aluminiowych Sapa, certyfikat 14 45
02 wydany przez SP w Borĺs • Deklaracja produktów budowlanych dla profili ...
www.742060.com/cd3/PDF-files/Poland/Tab_A_12-13.pdf

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 166

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jaroslaw Michalak: Sorry, ale to zupełnie nie w deseń... Nie w tym kontekście
18 mins
  -> a nie bede bronila tej reduty :-)

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reprezentacja produktu w postaci maszynowej


Explanation:
Tak bym dał, gdybym sam na to trafił. Program pisze się najczę¶ciej jako kod, choćby w przysłowiowym Notatniku. Wygl±da wtedy mniej lub bardziej zrozumiale dla człowieka. Potem się go kompiluje i powstaje postać zrozumiała dla procesora lub maszyny wirtualnej. To wła¶nie to "machine readable statement".

Adam Podstawczynski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postać (binarnego) kodu maszynowego produktu (programu)


Explanation:
przetworzyć kod programu stworzony w assemblerze do wynikowej postaci
binarnego kodu maszynowego ładowanego do pamięci flash mikrokontrolera
http://www.avrside.fr.pl/pol/Opisy/avrgcc.html

kompiluje to co programista wytworzył do postaci kodu binarnego... Stworzone przez programiste metody są kompilowane do postaci kodu maszynowego.
http://www.speakobjects.com/super_super.html

wykonywanie odpowiednich instrukcji kodu maszynowego, czyli binarnego kodu właściwego dla danego procesora i systemu operacyjnego.
http://notebooki.idg.pl/artykuly/43514.html

Programy tworzone w Delphi muszą zostać skompilowane do postaci kodu binarnego przed pierwszym wykonaniem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Delphi

NET Framework kompiluje kod MSIL do postaci kodu maszynowego odpowiedniego dla danej platformy sprzętowej i programowej.
http://www.codeguru.pl/Default.aspx?Page=Articles/Details&pu...

I wiele innych.

Jaroslaw Michalak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search