Cookies must be enabled on your system.

Polish translation: Twoja przeglądarka musi mieć włączoną obsługę ciasteczek

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Cookies must be enabled on your system.
Polish translation:Twoja przeglądarka musi mieć włączoną obsługę ciasteczek
Entered by: K S (X)

20:14 Nov 30, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Cookies must be enabled on your system.
Czy istnieje tłumaczenie tego komunikatu?
K S (X)
United Kingdom
Twoja przeglądarka musi mieć włączoną obsługę ciasteczek
Explanation:
Są przeciwnicy tłumaczenia jako "ciasteczka" którzy wolą zostawiać "cookies", ale ja wolę tak.
No i tu chyba chodzi o przeglądarkę a nie o cały system operacyjny.
Selected response from:

kamilw
Grading comment
Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Twoja przeglądarka musi mieć włączoną obsługę ciasteczek
kamilw
3 +2Twoja przeglądarka musi obsługiwać pliki cookies
Witold Chocholski


Discussion entries: 6





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
cookies must be enabled on your system.
Twoja przeglądarka musi obsługiwać pliki cookies


Explanation:
ew. mieć włączoną obsługę "ciasteczek" (cookies).

Widziałem kilka wersji. Jedni upierają się przy "cookies" inni przy "ciasteczkach", a czasem są wersje z nawiasami.

Przyznam, że "obsługiwanie ciasteczek" brzmi zabawnie :-)

Poza tym, generalnie nie chodzi o system, a o przeglądarkę.

Witold Chocholski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: cookies czy ciasteczka, zależnie od przyjętej konwencji
7 mins
  -> Dziękuję

agree  Polangmar
1 hr
  -> Dziękuję

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
cookies must be enabled on your system.
Twoja przeglądarka musi mieć włączoną obsługę ciasteczek


Explanation:
Są przeciwnicy tłumaczenia jako "ciasteczka" którzy wolą zostawiać "cookies", ale ja wolę tak.
No i tu chyba chodzi o przeglądarkę a nie o cały system operacyjny.

kamilw
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: ciasteczka czy cookies, zależnie od przyjętej konwencji
7 mins
  -> dzięki!

agree  majkull
55 mins
  -> dzięki!

agree  samasia: ciasteczka się już przyjęły, jestem za :)
6 hrs
  -> dzięki!

agree  Rafal Korycinski: Uważam, że ta wersja jest lepsza, bo nie chodzi o samo obsługiwanie, tylko WŁĄCZENIE tej funkcji. Osobiście wolę "pliki cookie" niż "ciasteczka", ale obawiam się, że powoli staję się dinozaurem.
10 hrs
  -> dzięki!

agree  Kinga Garnette-Skorupska
13 hrs
  -> dzięki!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search