turnkey

Polish translation: kompleksowy dostawca

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:turnkey
Polish translation:kompleksowy dostawca
Entered by: Polangmar

11:35 Dec 12, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: turnkey
W zdaniu na temat współpracy międzynarodowej firmy świadczącej usługi w zakresie zarządzania dokumentami, korespondencją z klientami, wydrukami itp. a firmą działającą prawdopodobnie w sektorze bankowym.
W zdaniu:
[nazwa firmy świadczącej usługi] acts as a turnkey for data feeds from [nazwa klienta] legacy and CRM systems which enable [nazwa klienta] to deliver dynamic messages and provide a single client view.

Bardzo dziękuję za pomoc.
asia20002
Poland
kompleksowy dostawca
Explanation:
Tak bym dał.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2010-12-13 01:35:17 GMT)
--------------------------------------------------

a turnkey for data feeds from - kompleksowy dostawca danych z
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kompleksowy dostawca
Polangmar
3dostawca gotowego produktu
Michal Tuchowski


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dostawca gotowego produktu


Explanation:
Torchę rozbudowana definicja, ale chyba oddaje sens wyrażenia. Tutaj chodzi o znaczenie biznesowe. Dostawca produktu "pod klucz".

http://en.wikipedia.org/wiki/Turnkey

->dział "use in business"

ewentualnie: dostawca produktu gotowego do użytku

Michal Tuchowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kompleksowy dostawca


Explanation:
Tak bym dał.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2010-12-13 01:35:17 GMT)
--------------------------------------------------

a turnkey for data feeds from - kompleksowy dostawca danych z

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 718
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search