XML object is malformed

Polish translation: obiekt XML jest źle/nieprawidłowo skonsturowany

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:XML object is malformed
Polish translation:obiekt XML jest źle/nieprawidłowo skonsturowany

15:53 Sep 22, 2011
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2011-09-25 18:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: XML object is malformed
Informacja przesyłana po nieudanej transmisji danych. Przyczyna błędu.
sylwia_g
obiekt XML jest źle/nieprawidłowo skonsturowany
Explanation:
To informacja, że w składni/kodzie XML występuje błąd - np. jakiś tag (czy też znacznik) nie został zamknięty.
Selected response from:

Wildcherry
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1obiekt XML jest źle/nieprawidłowo skonsturowany
Wildcherry
4niepoprawny składniowo dokument (opisujący obiekt) XML
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
xml object is malformed
obiekt XML jest źle/nieprawidłowo skonsturowany


Explanation:
To informacja, że w składni/kodzie XML występuje błąd - np. jakiś tag (czy też znacznik) nie został zamknięty.

Wildcherry
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Dziekuje za pomoc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adrian Liszewski: Można też użyć "obiekt XML jest uszkodzony".
3 hrs

neutral  M.A.B.: XML jest plikiem, co to znaczy konstruować plik?
3 hrs

neutral  Jerzy Matwiejczuk: 'Malformed' to tyle co 'niepoprawny składniowo'.
4 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
xml object is malformed
niepoprawny składniowo dokument (opisujący obiekt) XML


Explanation:
Ponieważ 'well-formed' to 'poprawny składniowo", zatem 'malformed' będzie znaczyć 'niepoprawny składniowo'. 'Obiekt XML' to tutaj skrót myślowy, odnoszący się do dokumentu opisującego obiekt.
"Mówimy o dokumencie, że jest poprawny składniowo (ang. well-formed), jeżeli jest zgodny z regułami składni XML. "
http://pl.wikipedia.org/wiki/XML
"Malformed XML
Problem: przy wykonywaniu svn checkout lub svn update pojawia się błąd Malformed XML: not well-formed (invalid token) at line xxx"
http://cafebabe.blox.pl/2009/09/svn-Malformed-XML.html


Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1140




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search