PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

industry cloud security

Polish translation: bezpieczeństwo danych w chmurze branżowej

17:37 Jul 31, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / general
English term or phrase: industry cloud security
No context. Just lists of strings, keywords, and headlines to translate.
The lists are made up of IT terms related to security.
Małgorzata Rymsza
United Kingdom
Polish translation:bezpieczeństwo danych w chmurze branżowej
Explanation:
Sądzę, że "industry" powinno być potraktowane szerzej, czyli "branżowa", a nie "przemysłowa" chmura. Chodzi przecież o chmurę tworzoną na potrzeby danego sektora, niekoniecznie przemysłowego (np. wyobrażam sobie różne działy rozrywki jako branże). Przemysł to zbyt wąskie pojęcie tutaj.
Selected response from:

Piotr Kresak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bezpieczeństwo danych w chmurze branżowej
Piotr Kresak
3bezpieczeństwo danych w chmurze przemysłowej
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bezpieczeństwo danych w chmurze przemysłowej


Explanation:
Chmura przemysłowa jest elementem transformacji cyfrowej nakierowanej na biznes i przekracza zwykłe połączenie rozwiązania w chmurze z .
https://www.prnewswire.com/pl/komunikat-prasowy/firma-huawei...
ccccccccccccccccccc

Bezpieczeństwo i ciągłość działania gwarantuje chmura przemysłowa, która jest dojrzałym rozwiązaniem dedykowanym wyłącznie dla firm..
https://sinersio.com/4583/
cccccccccccccccccccccc
Bezpieczeństwo danych w chmurze
https://www.wprost.pl/swiat/10124462/bezpieczenstwo-danych-w...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 583

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bezpieczeństwo danych w chmurze branżowej


Explanation:
Sądzę, że "industry" powinno być potraktowane szerzej, czyli "branżowa", a nie "przemysłowa" chmura. Chodzi przecież o chmurę tworzoną na potrzeby danego sektora, niekoniecznie przemysłowego (np. wyobrażam sobie różne działy rozrywki jako branże). Przemysł to zbyt wąskie pojęcie tutaj.


    https://www.wnp.pl/tech/sap-wprowadza-branzowe-uslugi-w-chmurze,227866_1_0_0.html
Piotr Kresak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search