bare metal servers

Polish translation: dedykowane serwery do przetwarzania w chmurze (bare metal)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bare metal servers
Polish translation:dedykowane serwery do przetwarzania w chmurze (bare metal)
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

14:31 Oct 7, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / general
English term or phrase: bare metal servers
List of IT terms / keywords without any context.
Małgorzata Rymsza
United Kingdom
dedykowane serwery do przetwarzania w chmurze (bare metal)
Explanation:
ccccccc
Firma Oracle zaprezentowała najszerszą w branży ofertę infrastruktury jako usługi (IaaS), obejmującą dedykowane serwery do przetwarzania w chmurze (bare metal), które są 11,5-krotnie szybsze i o 20% tańsze niż najszybsze rozwiązania konkurencji. Nowe dodatki do platformy Oracle Cloud pozwalają użytkownikom optymalnie połączyć zalety środowisk obsługujących wielu klientów i środowisk indywidualnych. Wśród nowości znalazły się usługi Oracle Bare Metal Cloud Services, Oracle Ravello Cloud Service i Oracle Container Cloud Service, a także udoskonalenia dotychczasowych usług Oracle Cloud.
http://www.erp24.pl/rynek-it-swiat/oracle-zmienia-rynek-infr...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3serwery fizyczne
Andrzej Mierzejewski
3dedykowane serwery do przetwarzania w chmurze (bare metal)
Frank Szmulowicz, Ph. D.
Summary of reference entries provided
Bare Metal Server
geopiet

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dedykowane serwery do przetwarzania w chmurze (bare metal)


Explanation:
ccccccc
Firma Oracle zaprezentowała najszerszą w branży ofertę infrastruktury jako usługi (IaaS), obejmującą dedykowane serwery do przetwarzania w chmurze (bare metal), które są 11,5-krotnie szybsze i o 20% tańsze niż najszybsze rozwiązania konkurencji. Nowe dodatki do platformy Oracle Cloud pozwalają użytkownikom optymalnie połączyć zalety środowisk obsługujących wielu klientów i środowisk indywidualnych. Wśród nowości znalazły się usługi Oracle Bare Metal Cloud Services, Oracle Ravello Cloud Service i Oracle Container Cloud Service, a także udoskonalenia dotychczasowych usług Oracle Cloud.
http://www.erp24.pl/rynek-it-swiat/oracle-zmienia-rynek-infr...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 536

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
serwery fizyczne


Explanation:
tzn. serwer/komputer, do którego można podejść i pokazać palcem "to właśnie tutaj, na tym dysku przechowujemy tylko wasze dane" itp.

Na podstawie:
Bare-metal servers are 'physical' servers. Each logical server offered for rental is a distinct physical piece of hardware that is a functional server on its own. They are not virtual servers running in multiple on shared hardware. Users may have unrestricted access to their machines and can identify the exact hardware at the component level compared to virtual machines where the access to the physical server is done only through the hypervisor.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bare-metal_server


Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 110




Reference comments


13 mins peer agreement (net): +1
Reference: Bare Metal Server

Reference information:
Dedicated hardware on demand! - https://www.1and1.com/bare-metal-server

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 203

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search