uptime SLA

Polish translation: gwarantowana dostępność (SLA) 99,99%

10:36 Oct 17, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / general
English term or phrase: uptime SLA
List of keywords, taglines, headings without context.

The term I'm asking about is used in the following heading:
A Cloud Databse Built For Performance With A 99.99% Uptime SLA. Get Started Now For Free.

uptime - czas pracy
SLA - znalazłam: SLA, umowa SLA
Nie wiem jednak czy o to tutaj (w branży IT) chodzi, a jeśli tak, to jak to złożyć, żeby miało sens.
Małgorzata Rymsza
United Kingdom
Polish translation:gwarantowana dostępność (SLA) 99,99%
Explanation:
Różnie to wygląda w wyszukiwaniu, "uptime" może oznaczać dostępność usługi
najkrótsza opcja to "SLA 99,99%" (np. tu: https://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/dystrybucje/sql_server... - "Dedicated Cloud")

"Gwarantujemy SLA na poziomie 99%" - inna opcja
https://biznes.t-mobile.pl/pl/produkty-i-uslugi/centra-danyc...



Selected response from:

Cake
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czas sprawności 99.99% SLA
Piotr Kresak
3gwarancja sprawności operacyjnej według umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (ang. SLA)
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2gwarantowana dostępność (SLA) 99,99%
Cake


Discussion entries: 3





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uptime sla
gwarancja sprawności operacyjnej według umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (ang. SLA)


Explanation:
gwarancja sprawności operacyjne
SLA service-level agreement
Service Level Agreement, SLA (pol. umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Service_Level_Agreement

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 520

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
uptime sla
gwarantowana dostępność (SLA) 99,99%


Explanation:
Różnie to wygląda w wyszukiwaniu, "uptime" może oznaczać dostępność usługi
najkrótsza opcja to "SLA 99,99%" (np. tu: https://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/dystrybucje/sql_server... - "Dedicated Cloud")

"Gwarantujemy SLA na poziomie 99%" - inna opcja
https://biznes.t-mobile.pl/pl/produkty-i-uslugi/centra-danyc...






    https://focustelecom.pl/blog/sla-co-to-jest/
    https://chmurowisko.pl/sla-w-chmurze/
Cake
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uptime sla
czas sprawności 99.99% SLA


Explanation:
Chodzi o to, że ta chmura będzie pracować przez 99,99% czasu zdefiniowanego w umowie SLA, czyli że może być niedostępna/wyłączona przez 0.01% tego czasu. Czyli jeśli w umowie SLA jest mowa, że czas sprawności (uptime) to 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, to tylko 0,01% tego czasu chmura może być wyłączona.

Piotr Kresak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search