GPU accelerated computing

Polish translation: obliczenia z akceleracją GPU

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:GPU accelerated computing
Polish translation:obliczenia z akceleracją GPU
Entered by: Paweł Janiszewski

16:43 Jan 22, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / general
English term or phrase: GPU accelerated computing
Brak kontekstu.
Lista terminów związanych z produktami i usługami IBM.
Małgorzata Rymsza
United Kingdom
obliczenia z akceleracją GPU
Explanation:
W kontekście produktów IBM najczęściej spotyka się jest wyrażenie "akceleracja".

„Pierwsza platforma z akceleracją GPU"

https://www.ibm.com/pl-pl/it-infrastructure/power/accelerate...


"Poznaj gotową do wdrożenia mechanizmów AI i zorientowaną na dane infrastrukturę chmury z akceleracją procesorami GPU NVIDIA."

https://www.ibm.com/pl-pl/cloud/info/gpu-accelerated-ai

„Akceleracja obliczeń komputerowych za pomocą układów graficznych z wykorzystaniem technologii CUDA."

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztec...

"Deweloperzy implementują w aplikacjach akcelerację obliczeń"

https://www.nvidia.pl/object/gpu-computing-app-support-20121...


Selected response from:

Paweł Janiszewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1obliczenia wykorzystujące GPU
Mariusz Jagodziński
3obliczenia z akceleracją GPU
Paweł Janiszewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
gpu accelerated computing
obliczenia wykorzystujące GPU


Explanation:
To po prostu obliczenia wykorzystujące GPU lub obliczenia wykorzystujące procesor graficzny, jak kto tam woli.

Obliczenia wykorzystujące GPU i CUDA (Compute Unified Device Architecture) stanowią nowe podejście do zagadnienia obliczeń komputerowych, w którym setki rdzeni osadzonych w jednym układzie są w stanie jednocześnie komunikować się i współpracować, rozwiązując złożone problemy obliczeniowe do 100 razy szybciej niż w tradycyjnych rozwiązaniach.

https://www.nvidia.pl/object/IO_37288.html

Mariusz Jagodziński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
19 hrs
  -> Serdecznie dziękuję!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gpu accelerated computing
obliczenia z akceleracją GPU


Explanation:
W kontekście produktów IBM najczęściej spotyka się jest wyrażenie "akceleracja".

„Pierwsza platforma z akceleracją GPU"

https://www.ibm.com/pl-pl/it-infrastructure/power/accelerate...


"Poznaj gotową do wdrożenia mechanizmów AI i zorientowaną na dane infrastrukturę chmury z akceleracją procesorami GPU NVIDIA."

https://www.ibm.com/pl-pl/cloud/info/gpu-accelerated-ai

„Akceleracja obliczeń komputerowych za pomocą układów graficznych z wykorzystaniem technologii CUDA."

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztec...

"Deweloperzy implementują w aplikacjach akcelerację obliczeń"

https://www.nvidia.pl/object/gpu-computing-app-support-20121...




Paweł Janiszewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search