tape storage solutions

Polish translation: rozwiązania w dziedzinie taśmowych pamięci masowych

22:18 Mar 12, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / general
English term or phrase: tape storage solutions
Kontekst:
See how IBM tape storage solutions deliver business value

Tylko tyle.

Tekst o IBM Flash Storage.
Małgorzata Rymsza
United Kingdom
Polish translation:rozwiązania w dziedzinie taśmowych pamięci masowych
Explanation:
IBM oferuje szeroką gamę rozwiązań w dziedzinie taśmowych pamięci masowych.

Zobacz, jak rozwiązania IBM w dziedzinie taśmowych pamięci masowych zwiększają wartość biznesową.

https://www.ibm.com/pl-pl/it-infrastructure/storage/tape

IBM i Fujifilm zaprezentowali pamięć taśmową o pojemności 220 TB

IBM i Fujifilm zaprezentowały pamięć taśmową do przechowywania danych, która może przechowywać do 220 TB danych, opartą na taśmie o gęstości zapisu 123 mld bitów na cal kwadratowy.

Naukowcy z IBM stworzyli taśmę magnetyczną o gęstości zapisu 123 mld bitów nieskompresowanych danych na cal kwadratowy, co oznacza niski koszt takiego rozwiązania i tym samym oznacza przełom w dziedzinie pamięci masowej, pozwalający stworzyć kasetę o rozmiarach DVI mogącej zapisać 220 terabajtów danych.

https://proline.pl/?n=ibm-fujifilm-zaprezentowali-pamiec-tas...




Selected response from:

Krzysztof Musiał
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3rozwiązania w dziedzinie taśmowych pamięci masowych
Krzysztof Musiał
5taśmowe pamięci masowe
Piotr Kresak
3 +1gama rozwiązań taśmowej pamięci masowej
geopiet


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
rozwiązania w dziedzinie taśmowych pamięci masowych


Explanation:
IBM oferuje szeroką gamę rozwiązań w dziedzinie taśmowych pamięci masowych.

Zobacz, jak rozwiązania IBM w dziedzinie taśmowych pamięci masowych zwiększają wartość biznesową.

https://www.ibm.com/pl-pl/it-infrastructure/storage/tape

IBM i Fujifilm zaprezentowali pamięć taśmową o pojemności 220 TB

IBM i Fujifilm zaprezentowały pamięć taśmową do przechowywania danych, która może przechowywać do 220 TB danych, opartą na taśmie o gęstości zapisu 123 mld bitów na cal kwadratowy.

Naukowcy z IBM stworzyli taśmę magnetyczną o gęstości zapisu 123 mld bitów nieskompresowanych danych na cal kwadratowy, co oznacza niski koszt takiego rozwiązania i tym samym oznacza przełom w dziedzinie pamięci masowej, pozwalający stworzyć kasetę o rozmiarach DVI mogącej zapisać 220 terabajtów danych.

https://proline.pl/?n=ibm-fujifilm-zaprezentowali-pamiec-tas...






Krzysztof Musiał
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
2 hrs
  -> Dziękuję Frank.

agree  Grzegorz Mysiński
7 hrs
  -> Dziękuję Grzegorzu.

agree  Paweł Janiszewski: No i pięknie :)
8 hrs
  -> Dziękuję Pawle.

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
gama rozwiązań taśmowej pamięci masowej


Explanation:
Tape Storage: Reliable data protection and long-term retention - Tape Storage: Reliable data protection and long-term retention

-

Taśmowe pamięci masowe IBM oferują szeroką gamę rozwiązań, które maksymalizują wydajność, efektywność i oszczędności. - https://www.ibm.com/pl-pl/it-infrastructure/storage/tape

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
2 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
taśmowe pamięci masowe


Explanation:
Nie warto komplikować tego terminu


    https://www.ibm.com/pl-pl/it-infrastructure/storage/tape
    Reference: http://www.fujitsu.com/pl/products/computing/storage/tape/
Piotr Kresak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search