circuit-based solutions

Polish translation: rozwiązania oparte na sieciach z komutacją łączy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:circuit-based solutions
Polish translation:rozwiązania oparte na sieciach z komutacją łączy
Entered by: mwas

19:05 Apr 3, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / sieci
English term or phrase: circuit-based solutions
Dramatic cost reductions relative to ATM or circuit-based solutions.
[mowa o przełaczniku trasujacym - routing switch]
nnowak (X)
poniżej
Explanation:
Przypuszczam, że chodzi tu o rozwiązania oparte na sieciach z komutacją łączy (circuit switching to komutacja łączy - patrz link poniżej).
Wtedy całość brzmiałaby jakoś tak "Znaczne obniżenie kosztów w wyniku wdrożenia rozwiązań opertych na sieciach ATM lub sieciach z komutacją łączy".
Selected response from:

mwas
Grading comment
Dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3poniżej
mwas
2rozwiązania układowe
ArturSz


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rozwiązania układowe


Explanation:
ja bym obstawiał na coś w tym stylu
http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q="rozwiązani...

ArturSz
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 47

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poniżej


Explanation:
Przypuszczam, że chodzi tu o rozwiązania oparte na sieciach z komutacją łączy (circuit switching to komutacja łączy - patrz link poniżej).
Wtedy całość brzmiałaby jakoś tak "Znaczne obniżenie kosztów w wyniku wdrożenia rozwiązań opertych na sieciach ATM lub sieciach z komutacją łączy".


    Reference: http://www.btinfo.pl/slownik/index.php?action=slownik&slowo=...
mwas
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search