works his arms

Polish translation: a teraz to cały czas macha łapami/teraz to cały czas łapami macha/robi użytek z rąk

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:works his arms
Polish translation:a teraz to cały czas macha łapami/teraz to cały czas łapami macha/robi użytek z rąk
Entered by: Kamila Ołtarzewska

10:08 Nov 6, 2019
English to Polish translations [PRO]
Medical - Journalism / opis stanu po wypadku
English term or phrase: works his arms
Before, he couldn't move his arms. Now, after the therapy, he works his arms all the time.
Kamila Ołtarzewska
Poland
a teraz to cały czas macha łapami/teraz to cały czas łapami macha/robi użytek z rąk
Explanation:
Bym tak to widział
Selected response from:

Mateusz Izdebski
Grading comment
Ja napisałam ,,pracuje", ale to nawet lepsze! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3ćwiczy swoje ramiona // wykonuje/robi ćwiczenia ramion
mike23
4a teraz to cały czas macha łapami/teraz to cały czas łapami macha/robi użytek z rąk
Mateusz Izdebski


Discussion entries: 1





  

Answers


2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a teraz to cały czas macha łapami/teraz to cały czas łapami macha/robi użytek z rąk


Explanation:
Bym tak to widział

Mateusz Izdebski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ja napisałam ,,pracuje", ale to nawet lepsze! :)

9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
ćwiczy swoje ramiona // wykonuje/robi ćwiczenia ramion


Explanation:
ćwiczy swoje ramiona / wykonuje/robi ćwiczenia ramion

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2019-11-06 10:19:06 GMT)
--------------------------------------------------

Tutaj: work = exercise

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2019-11-11 10:08:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Opcje kolejne: pracuje nad swoimi ramionami; trenuje swoje ramiona; robi trening ramion.

mike23
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Foltyn: https://www.youtube.com/watch?v=51wbmBT5Qiw
1 hr
  -> Dzięki. Pozdrawiam.

agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
1 hr
  -> Dziękuję Frank. Pozdrawiam.

agree  legato
7 hrs
  -> Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search