true and correct

Polish translation: wierny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:true and correct
Polish translation:wierny
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

07:39 Apr 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: true and correct
I certify the attached is a true and correct copy of the Articles of Incorporation amended to date
gabik
wierny
Explanation:
tutaj: (niniejszy dokument/załącznik) jest wierną kopią...

IMHO wystarczy jednym słowem jak w SJP: wierny:
2. dokładnie, ściśle odtwarzający coś, zgodny z oryginałem, wzorem, rzeczywistością; dokładny
Wierny przekład.
Wierna kopia.
Wierne tłumaczenie.
Wierne odtwarzanie dźwięku.

w formułkach tłumaczy przysięgłych typu "niniejszym zaświadczam, że jest to wierne tłumaczenie...." stosuje się często ang. 'true and correct'

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3wierny
Marek Daroszewski (MrMarDar)
4rzetelne i zgodne z prawda
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rzetelne i zgodne z prawda


Explanation:
b

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
wierny


Explanation:
tutaj: (niniejszy dokument/załącznik) jest wierną kopią...

IMHO wystarczy jednym słowem jak w SJP: wierny:
2. dokładnie, ściśle odtwarzający coś, zgodny z oryginałem, wzorem, rzeczywistością; dokładny
Wierny przekład.
Wierna kopia.
Wierne tłumaczenie.
Wierne odtwarzanie dźwięku.

w formułkach tłumaczy przysięgłych typu "niniejszym zaświadczam, że jest to wierne tłumaczenie...." stosuje się często ang. 'true and correct'



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GregF
14 mins

agree  ZenonStyczyrz
1 hr

agree  Monika Darron
4 hrs
  -> Obrigado , Claudia




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search