you have no contractual entitlement in that regard.

Polish translation: pracownikowi nie przysługują żadne (dodatkowe) uprawnienia umowne w tym zakresie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:you have no contractual entitlement in that regard.
Polish translation:pracownikowi nie przysługują żadne (dodatkowe) uprawnienia umowne w tym zakresie
Entered by: maciejm

16:45 May 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Umowa o pracę
English term or phrase: you have no contractual entitlement in that regard.
"Nothing in this clause shall affect the rights or obligations of either of us in respect of disciplinary and grievance procedures or procedures for dismissal prescribed by the Employment Act 2002 or any statutory replacement thereafter **although you have no contractual entitlement in that regard**."

Przyznam się, że nie bardzo rozumiem koniec tego zdania. Brytyjska umowa o pracę.
M
maciejm
Poland
Nie przysługują Panu/Pani żadne (dodatkowe) uprawnienia umowne w tym zakresie
Explanation:
Chodzi o to, że podobnie jak w przypadku wypłat zasiłku chorobowego, jest pewna kwota zasiłku przewidziana ustawowo, ale pracodawca ma prawo w umowie dać pracownikowi dodatkowe uprawnienia (np. dla motywacji).

Tutaj pracodawca wyraźnie nie przewiduje dodatkowych uprawnień.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2007-05-19 10:00:17 GMT)
--------------------------------------------------

w tym przypadku, zamiast Panu/Pani lepiej napisać "pracownikowi nie przysługują..."
Selected response from:

Agnieszka Moczynska
Grading comment
Dzięki.
M
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Nie przysługują Panu/Pani żadne (dodatkowe) uprawnienia umowne w tym zakresie
Agnieszka Moczynska
3nie masz do tego uprawnień przewidzianych w umowie
Izydor --


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nie masz do tego uprawnień przewidzianych w umowie


Explanation:
Propozycja

Izydor --
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Nie przysługują Panu/Pani żadne (dodatkowe) uprawnienia umowne w tym zakresie


Explanation:
Chodzi o to, że podobnie jak w przypadku wypłat zasiłku chorobowego, jest pewna kwota zasiłku przewidziana ustawowo, ale pracodawca ma prawo w umowie dać pracownikowi dodatkowe uprawnienia (np. dla motywacji).

Tutaj pracodawca wyraźnie nie przewiduje dodatkowych uprawnień.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2007-05-19 10:00:17 GMT)
--------------------------------------------------

w tym przypadku, zamiast Panu/Pani lepiej napisać "pracownikowi nie przysługują..."

Agnieszka Moczynska
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dzięki.
M

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
8 hrs
  -> Dziękuję!

agree  Polangmar
1 day 4 hrs
  -> dziękuję za wsparcie :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search