deferred payment liabilities

Polish translation: zobowiązania z tytułu odroczonych płatności

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:deferred payment liabilities
Polish translation:zobowiązania z tytułu odroczonych płatności
Entered by: inmb

09:18 Jul 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: deferred payment liabilities
Vendor warrants that (a) contain full, proper and adequate reserves for all taxes, including possible deferred payyment liabilities, (b)....
pola220
zobowiązania z tytułu odroczonych płatności
Explanation:
Nieco inna propozycja.
Selected response from:

inmb
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4zobowiązania z tytułu odroczonych płatności
inmb
4 +1odroczone zobowiązania płatnicze
Adam Lankamer
3zobowiązania (płatnicze) rozliczane w czasie
Beata_K


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odroczone zobowiązania płatnicze


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps: Wydaje mi się bardziej eleganckie.
8 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
zobowiązania z tytułu odroczonych płatności


Explanation:
Nieco inna propozycja.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22z+tytu%C5%82u+odroczo...
inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: Chyba częściej stosowany termin niż propozycja Adama
32 mins
  -> dzięki!

agree  Agnieszka Majchrzak
1 hr
  -> dzięki!

agree  Polangmar
6 hrs
  -> dzięki!

agree  Renata Swigonska
8 hrs
  -> dzięki!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zobowiązania (płatnicze) rozliczane w czasie


Explanation:
A może "rozliczane w czasie" - jak w bilansie (lub międzyokresowe), co podkreśliłoby, że zobowiązanie nie jest odroczone jednorazowo, ale przypada np. proporcjonalnie na poszczególne okresy i jest rozliczane w kolejnych okresach sprawozdawczych. Nie upieram się jednak ...


Beata_K
Specializes in field
Native speaker of: Native in ProvencalOld(to1500)ProvencalOld(to1500)
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search