to assist and benefit the Employer in its business

Polish translation: wspierać i działać na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego działalności

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to assist and benefit the Employer in its business
Polish translation:wspierać i działać na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego działalności
Entered by: mike23

10:33 Oct 5, 2017
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / employment contract
English term or phrase: to assist and benefit the Employer in its business
The Employer is of the opinion that the Employee has the necessary qualifications, experience and abilities to assist and benefit the Employer in its business.
Barbara S21
Poland
wspierać i działać na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego działalności
Explanation:
1) wspierać i działać na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego działalności

Jeśli puryści się przyczepią, ze przypadek pracodawcy się nie zgadza, to pozostaje opcja 2.

2) wspierać pracodawcę i działać na jego korzyść/na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego (=przez pracodawcę) działalności

its business - odnosi się tutaj do działalności gospodarczej pracodawcy
Selected response from:

mike23
Poland
Grading comment
Dziękuję ☺
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wspierać i działać na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego działalności
mike23
3 +1do pomagania i przynoszenia korzyści pracodawcy w prowadzonej działalności
asia20002


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
to assist and benefit the employer in its business
do pomagania i przynoszenia korzyści pracodawcy w prowadzonej działalności


Explanation:
Propozycja

asia20002
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
45 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
to assist and benefit the employer in its business
wspierać i działać na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego działalności


Explanation:
1) wspierać i działać na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego działalności

Jeśli puryści się przyczepią, ze przypadek pracodawcy się nie zgadza, to pozostaje opcja 2.

2) wspierać pracodawcę i działać na jego korzyść/na korzyść pracodawcy w prowadzonej przez niego (=przez pracodawcę) działalności

its business - odnosi się tutaj do działalności gospodarczej pracodawcy

mike23
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1143
Grading comment
Dziękuję ☺

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: wspieram i pozdrawiam
9 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie. Pozdrawiam serdecznie.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search