business off regular business premises

Polish translation: działalność gospodarcza poza stałą siedzibą firmy

19:09 Jun 22, 2018
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: business off regular business premises
Takie wyrażenie wystąpiło w dokumentacji szkolenia dla pracowników działu sprzedaży. Występuje pewne podobieństwo do przepisów, które mamy w Polsce dotyczących umów sprzedaży zawartych na odległość. Identyczna długość okresu na odstąpienie od umowy. Czy mogę to traktować jako dobry odpowiednik, czy raczej będzie to błędem?
Adrian Liszewski
Poland
Polish translation:działalność gospodarcza poza stałą siedzibą firmy
Explanation:
Per the discussion.
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3działalność realizowana poza stałym miejscem jej prowadzenia / transakcja zawarta poza stałym m.
mike23
3działalność gospodarcza poza stałą siedzibą firmy
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 12





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
działalność gospodarcza poza stałą siedzibą firmy


Explanation:
Per the discussion.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 941

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
działalność realizowana poza stałym miejscem jej prowadzenia / transakcja zawarta poza stałym m.


Explanation:
Dwie propozycje:
1) działalność realizowana poza stałym miejscem jej prowadzenia
2) transakcja zawarta poza stałym miejscem prowadzenia działalności (gospodarczej)

mike23
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 988




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search