fragment zdania

Polish translation: podpisany w dniu wskazanym na początku dokumentu powyżej

09:58 Apr 7, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: fragment zdania
nie bardzo wiem, co zrobić z takim zdaniem:

IN WITNESS of which this deed has been executed the first date written above.

chodzi mi głównie o część "executed the first date written above"
awdotia
Poland
Polish translation:podpisany w dniu wskazanym na początku dokumentu powyżej
Explanation:
lub coś w tym stylu z ew. modyfikacjami, jeśli 'above' jest kilka dat - tutaj w każdym razie chodzi o tę pierwszą
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Na dowód czego niniejszy akt notarialny został podpisany z datą podaną jako
Andrzej Lejman
3podpisany w dniu wskazanym na początku dokumentu powyżej
Adam Lankamer


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Na dowód czego niniejszy akt notarialny został podpisany z datą podaną jako


Explanation:
pierwsza na początku dokumentu.

W każdym razie takie jest znaczenie.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 334

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podpisany w dniu wskazanym na początku dokumentu powyżej


Explanation:
lub coś w tym stylu z ew. modyfikacjami, jeśli 'above' jest kilka dat - tutaj w każdym razie chodzi o tę pierwszą

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search