it has learnt as a result of the operation of this agreement

Polish translation: które uzyska(-ł)(-a) w związku z obowiązywaniem niniejszej umowy

09:15 Apr 11, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: it has learnt as a result of the operation of this agreement
chodzi o informacje zdobyte
gabik
Polish translation:które uzyska(-ł)(-a) w związku z obowiązywaniem niniejszej umowy
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uzyskanych w wyniku wykonywania niniejszej umowy
Marek Daroszewski (MrMarDar)
4które uzyska(-ł)(-a) w związku z obowiązywaniem niniejszej umowy
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
które uzyska(-ł)(-a) w związku z obowiązywaniem niniejszej umowy


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzyskanych w wyniku wykonywania niniejszej umowy


Explanation:
lub "informacji uzyskanych z tytułu wykonywania niniejszej umowy"



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: a jak je strona uzyska nie wykonując niniejszej umowy, tylko łamiąc jej postanowienia, to już nie będzie objęta zapisem powyżej ? IMHO 'operation' ma charakter absolutnie niezależny od działań ani zaniechań stron :-)
18 mins
  -> może być jak mówisz, ale bez szerszego kontekstu nie będę komentował ;-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search