WC

Polish translation: nizej...

21:30 Apr 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: WC
Na Swiadectwie własności samochodu ze stanu New Jersey jest nastepująca pozyccje:
GVW (czyli Gross Vehicle Weight), WC (??)i LGTH. (czyli długośc) i przy tym liczba 7
Michal Berski
Poland
Polish translation:nizej...
Explanation:
moze to ma byc "weight capacity"?
choc zwykle rozroznia sie "empty weight" i "carrying capacity"

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-04-18 22:10:22 GMT)
--------------------------------------------------

Spojrzalam na moj tytul wlasnosci auta(tez NJ) i wydaje mi sie ze w tym miejscu chodzi wlasnie o \"weight capacity\" czyli w ogole o okreslenie typu pojazdu na podstawie wagi, ladownosci i dlugosci(GVW/WC/LGHT ) Stad cyfra 7, auto mojego meza (wieksze) ma cyfre 8.
Selected response from:

Monika Darron
United States
Grading comment
Dzięki, najwyraźniej chodzi o to
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4weight capacity - ladownosc
bartek
2nizej...
Monika Darron


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wc
weight capacity - ladownosc


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/686083

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wc
nizej...


Explanation:
moze to ma byc "weight capacity"?
choc zwykle rozroznia sie "empty weight" i "carrying capacity"

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-04-18 22:10:22 GMT)
--------------------------------------------------

Spojrzalam na moj tytul wlasnosci auta(tez NJ) i wydaje mi sie ze w tym miejscu chodzi wlasnie o \"weight capacity\" czyli w ogole o okreslenie typu pojazdu na podstawie wagi, ladownosci i dlugosci(GVW/WC/LGHT ) Stad cyfra 7, auto mojego meza (wieksze) ma cyfre 8.

Monika Darron
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 213
Grading comment
Dzięki, najwyraźniej chodzi o to




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search