single signing power

Polish translation: umocowany do reprezentacji jednoosobowej / jednoosobowego podpisywania dokumentów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:single signing power
Polish translation:umocowany do reprezentacji jednoosobowej / jednoosobowego podpisywania dokumentów
Entered by: Rafal Korycinski

19:06 Apr 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: single signing power
the plaitiff is a member of the managing board of x with single signing power.
Django
Poland
umocowany do reprezentacji jednoosobowej / jednoosobowego podpisywania dokumentów
Explanation:
np. w linku poniżej
Zarząd • Stefan Życzkowski - Prezes (reprezentacja jednoosobowa)
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3umocowany do reprezentacji jednoosobowej / jednoosobowego podpisywania dokumentów
Rafal Korycinski
4 +1prawo (do składania) jednoosobowego podpisu
bartek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
umocowany do reprezentacji jednoosobowej / jednoosobowego podpisywania dokumentów


Explanation:
np. w linku poniżej
Zarząd • Stefan Życzkowski - Prezes (reprezentacja jednoosobowa)


    Reference: http://astor.com.pl/www/O_nas/Informacje_handlowe.html
Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 147

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka
13 hrs
  -> dzięki :)

agree  dogandbone: i nie trzeba kontrasygnować-mniam!
19 hrs
  -> dzięki :)

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): po tej linii
1 day 11 hrs
  -> dzięki :)

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prawo (do składania) jednoosobowego podpisu


Explanation:
. Except for banks, which require a minimum of two members (who may not have single
signing power) for the MB, the minimum number of MB members is one. ...
competition2.practicallaw.com/ jsp/article.jsp?item=:1662438
.. Jednoosobowy podpis prezesa Wieczerzaka skutecznie rozporządzał majątkiem PZU
Życie. Zdrowy rozsądek mówi, że jeżeli jedna osoba decyduje o losie, np. ...
www.rzeczpospolita.pl/gazeta/ wydanie_010718/ekonomia/ekonomia_a_7.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: uprawniony - co do jednoosobowego, chodzi o to, ze tylko jego (jeden) podpis wystarcza - drugi podpis nie jest wymagany. Jednoosobowy nie podoba mie sie, ale nie mam w glowie nic lepszego
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search