first annual anniversary

Polish translation: po uplywie roku

10:43 Apr 30, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: first annual anniversary
Jest umowa, która obowiązuje rok. mam problem w ustaleniu, kiedy ją można rozwiązać

This Agreement shall be terminable upon one month's notice in writing
Marta28
Polish translation:po uplywie roku
Explanation:
oznacza to ni mniej ni wiecej ze umowe mozna rozwiazac najwczesniej po uplywie roku z zachowaniem miesiecznego terminu wypowiedzenia
Selected response from:

ArturSz
United Kingdom
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1po uplywie roku
ArturSz
4= first anniversary
pidzej


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
po uplywie roku


Explanation:
oznacza to ni mniej ni wiecej ze umowe mozna rozwiazac najwczesniej po uplywie roku z zachowaniem miesiecznego terminu wypowiedzenia

ArturSz
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: patrzcie, patrzcie, kogo to moje oczy widz± :-)))
3 mins
  -> :D dzieki, powrot syna marnotrawnego

neutral  pidzej: skąd wniosek że najwcześniej?
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
= first anniversary


Explanation:
nie myślę wiele dobrego o pisaniu "annual anniversary", chyba że są to np. annual aniversary celebrations, co oznacza że czcić będziemy rocznicę nie co 10 lat a co rok; tu jeszcze dochodzi nieszczęsny FURTHER PERIOD OF ONE YEAR, zatem Umowę można rozwiązać za jednomiesięcznym wypowiedzeniem również w drugim roku jej obowiązywanie, a później już niekoniecznie na tych warunkach

pidzej
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 45




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search