Purpose Driven Company

Polish translation: spółka z celem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Purpose Driven Company
Polish translation:spółka z celem
Entered by: bartek

19:18 Sep 12, 2005
English to Polish translations [PRO]
Science - Law (general) / code of conduct
English term or phrase: Purpose Driven Company
Wiemy o co chodzi, ale wychodzi mi z tego taka sieczka, ze wstyd powiedziac na glos.
Jest to tytul ksiazeczki zawierajacej zestawienie szeroko rozumianych celow spolki. Jednym ze sposobow ich realizacji jest stosowanie kodeksu postepowania.

Dajcie jakis zwiezly pomysl, prosim :-)
bartek
spółka z celem
Explanation:
może po tej linii? analogicznie do 'człowiek z misją' (taki film dla dzieci Jack Stone - człowiek z misją)

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzieki - wylaczylam sie troche i mam skutki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Wszystko ma swoj cel
legato
3 +1Celowość działań to nasz cel
Agnieszka Hayward
3Nasz cel określa nasze działanie
Andrzej Mierzejewski
3spółka świadome celu
Jerry Dean
3Gdy masz cele, zdziałasz wiele
Agnieszka Zmuda
3Orientacja na cele
allp
3spółka z celem
Marek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
purpose driven company
Wszystko ma swoj cel


Explanation:
.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 210

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: ładne
30 mins
  -> Thanks!

neutral  Andrzej Mierzejewski: IMO brzmi fatalistycznie, bez entuzjazmu niezbędnego w korporacji
16 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
purpose driven company
Orientacja na cele


Explanation:
skoro to tytuł, to firmę można chyba z niego wyrzucić, będzie jasno i zwięĽle :)

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Agnieszka Hayward: sorki, ale "orientacja na" budzi u mnie fatalną odmianę alergii... ogólnoustrojowej.... no offence
24 mins
  -> no offence :) ale skoro można się orientować na Gwiazdę Polarn±, to i na cele też - słownikowo to jest ok

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
purpose driven company
spółka z celem


Explanation:
może po tej linii? analogicznie do 'człowiek z misją' (taki film dla dzieci Jack Stone - człowiek z misją)



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Dzieki - wylaczylam sie troche i mam skutki :-)

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
purpose driven company
Celowość działań to nasz cel


Explanation:
jak ja uwielbiam ten bełkocik... ;)

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2005-09-12 20:01:20 GMT)
--------------------------------------------------

ew.: Celowość jest celem naszego działania.
prawda, że ładnie?

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2005-09-12 20:01:59 GMT)
--------------------------------------------------

olsnienie!
Celujemy w (samo) sedno

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato: Pod warunkiem, ze "cel" zmieni sie np na "haslo" , "Celowosc dzialan naszym haslem" czy cos w tym rodzaju.
8 hrs

neutral  Andrzej Mierzejewski: nie o to chodzi, by złowić króliczka, ale by gonić go? ;-)
15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
purpose driven company
Gdy masz cele, zdziałasz wiele


Explanation:
he he :))

Agnieszka Zmuda
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
purpose driven company
spółka świadome celu


Explanation:
take from another English book "Purpose Driven Life" published in Polish as "Życie Świadome Celu"


    Reference: http://koinonia.org.pl/?p=productMore&iProduct=34
Jerry Dean
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
purpose driven company
Nasz cel określa nasze działanie


Explanation:
Propozycja.
BTW powiedziałbym, że "cel uświęca środki" - ale obawiam się, że nie przejdzie ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 116




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search