inbound / outbound freight charges

Polish translation: opłaty za transport przychodzący/wychodzący // opłaty za transport/przewóz/fracht towarów/przesyłek przychodzących/wychodzących

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inbound / outbound freight charges
Polish translation:opłaty za transport przychodzący/wychodzący // opłaty za transport/przewóz/fracht towarów/przesyłek przychodzących/wychodzących
Entered by: mike23

22:23 Feb 25, 2018
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / general
English term or phrase: inbound / outbound freight charges
W tym kontekście:

Travel and/or accommodation expenses are not covered. [The company] will cover the outbound freight charges; the inbound freight charge is the responsibility of the [company's] dealer/partner.
Małgorzata Rymsza
United Kingdom
opłaty za transport przychodzący/wychodzący / opłaty za transport/przewóz/fracht towarów/przesyłek..
Explanation:
- opłaty za transport/przewóz/fracht towarów/przesyłek przychodzących/wychodzących
- opłaty za transport przychodzący/wychodzący

https://www.google.pl/search?source=hp&ei=U0GTWuGsJ9Gy0gXxga...
https://www.google.pl/search?ei=VkGTWva7DYTGwQLmzaOoDA&q="tr...
https://www.google.pl/search?ei=ZUGTWridCoOy0gXUnoa4DA&q="op...
https://www.google.pl/search?ei=eUGTWvL1DpH4wALKqY-wDg&q="op...
https://www.google.pl/search?ei=iUGTWuPJE4PTwQLIpr64Dg&q="op...
Selected response from:

mike23
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1opłaty za transport przychodzący/wychodzący / opłaty za transport/przewóz/fracht towarów/przesyłek..
mike23
3 -1opłaty frachtowe przywozowe/odwozowe
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opłaty za transport przychodzący/wychodzący / opłaty za transport/przewóz/fracht towarów/przesyłek..


Explanation:
- opłaty za transport/przewóz/fracht towarów/przesyłek przychodzących/wychodzących
- opłaty za transport przychodzący/wychodzący

https://www.google.pl/search?source=hp&ei=U0GTWuGsJ9Gy0gXxga...
https://www.google.pl/search?ei=VkGTWva7DYTGwQLmzaOoDA&q="tr...
https://www.google.pl/search?ei=ZUGTWridCoOy0gXUnoa4DA&q="op...
https://www.google.pl/search?ei=eUGTWvL1DpH4wALKqY-wDg&q="op...
https://www.google.pl/search?ei=iUGTWuPJE4PTwQLIpr64Dg&q="op...

mike23
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1596

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
7 hrs
  -> Dziękuję i pozdrawiam.

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
opłaty frachtowe przywozowe/odwozowe


Explanation:
Propozycja, która oddaje sens tych terminów.
ccccccccccccccc
opłaty frachtowe
freight charges opłaty frachtowe
Piotr Bienkowski
https://www.proz.com/personal-glossaries/entry/21402895-frei...
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2018-02-26 12:25:08 GMT)
--------------------------------------------------

Należności celne przywozowe są to cła i opłaty o równoważnym skutku należne przy przywozie towarów oraz opłaty przywozowe ustanowione w ramach wspólnej polityki rolnej lub odrębnych przepisów mających zastosowanie do niektórych towarów uzyskanych w wyniku przetworzenia produktów rolnych.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dług_celny

cccccc
Z dniem 1 lipca zniesione będą opłaty przywozowe od wełny i bawełny.
https://books.google.com/books?id=oAB5xbD72QwC&pg=PP210&lpg=...
cccccccccccccccccccccccccccc

opłaty za dowóz i odwóz ładunku do i z terminalu.
http://m8.mech.pk.edu.pl/~szkoda/pdf/90.Gajewska_Szkoda_Ocen...

ccccccc
Reasumując ogółem koszty w 2014r do ustalenia ceny opłat za dowóz/odwóz l uczestnika wynosić powinny
http://bip.um.ostrowiec.pl/pliki/akty_prawne/12443/Nr_39_z_3...
cccccccc
Na życzenie za dodatkową opłatą oferujemy przywóz oraz odwóz z dworca PKP
https://noclegi.pl/villaadare
cccccccccccccccccccccccccc
Opłaty za dowóz lub odwóz kontenera transportem pomocniczym (Z odk. ), (tj. samochodem, koleją na bocznicę własną przedsiębiorstwa itp.)
http://www.akademor.webd.pl/download/SiZwMSTiL_koszty_przewo...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1300

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Roman Kozierkiewicz: Sorry, ale nie funkcjonuje pojęcie "opłaty odwozowe"
7 hrs
  -> Dziękuję Romanie. Serdecznie pozdrawiam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search