high-yield debt offering

Polish translation: oferta wysoko oprocentowanych dluznych papierów wartosciowych / dluznych p.w. wysokiego ryzyka

08:49 Jan 16, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: high-yield debt offering
...
Django
Poland
Polish translation:oferta wysoko oprocentowanych dluznych papierów wartosciowych / dluznych p.w. wysokiego ryzyka
Explanation:
... Przegląd różnych odmian obligacji: obligacje o zmiennej stopie procentowej; obligacje
zerokuponowe; obligacje wysokiego ryzyka (high yield bonds); obligacje ...
finanse.info.pl/produkty/rus_2601.htm

... Ze względu na spekulacyjny poziom ratingu PTC będš to obligacje typu "high-yield bond", charaktery- zujšce się wysokim oprocentowaniem, ale i dużym ...
www.fitchpolska.com.pl/rok99/b99_21_61_p.pdf
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thanks a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Chcialem sie tez zgodzic z przedmowca
Jacek Krankowski
5oferta wysoko oprocentowanych dluznych papierów wartosciowych / dluznych p.w. wysokiego ryzyka
Jacek Krankowski
3 +1emisja dlugu o wysokiej stopie dochodu
Piotr Kurek


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
emisja dlugu o wysokiej stopie dochodu


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski: ale raczej "o wysokiej stopie ZWROTU"
9 mins
  -> dziękuję, i racja!

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
oferta wysoko oprocentowanych dluznych papierów wartosciowych / dluznych p.w. wysokiego ryzyka


Explanation:
... Przegląd różnych odmian obligacji: obligacje o zmiennej stopie procentowej; obligacje
zerokuponowe; obligacje wysokiego ryzyka (high yield bonds); obligacje ...
finanse.info.pl/produkty/rus_2601.htm

... Ze względu na spekulacyjny poziom ratingu PTC będš to obligacje typu "high-yield bond", charaktery- zujšce się wysokim oprocentowaniem, ale i dużym ...
www.fitchpolska.com.pl/rok99/b99_21_61_p.pdf

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thanks a lot

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Chcialem sie tez zgodzic z przedmowca


Explanation:
i zamiescic komentarz:

*ale raczej "o wysokiej stopie ZWROTU"*

jednak - to uwaga dla wszystkich - mam problem techniczny, ktory praktycznie uniemozliwia mi dopisywanie komentarzy do agree/disagree, a co za tym idzie uniemozliwia mi czestsze korzystanie z tej funkcji.

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search