no party shall not be liable...

Polish translation: żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:no party shall not be liable...
Polish translation:żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności
Entered by: bartek

09:29 Dec 22, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: no party shall not be liable...
w zdaniu angielskim jest podwójna negacja, więc nasuwa się pytanie, czy jest to zwykły błąd, czy też 'haczyk' w umowie; a ponieważ chodzi o duże pięniądze wolę zapytać...

No party shall not be liable for wear and tear of the equipment or normal degradation of the materials
Maciej Andrzejczak
Poland
żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności
Explanation:
b
Selected response from:

bartek
Grading comment
no i mam problem z kudosami...Teresa była pierwsza i potwierdziła moje przypuszczenia więc punkty idą do niej, liczę na wyrozumiałość Andrzeja jako doświadczonego prozaka...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Intencja wydaje się byc jasna
Andrzej Lejman
3żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności
bartek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
no i mam problem z kudosami...Teresa była pierwsza i potwierdziła moje przypuszczenia więc punkty idą do niej, liczę na wyrozumiałość Andrzeja jako doświadczonego prozaka...

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Intencja wydaje się byc jasna


Explanation:
żadna ze stron nie będzie...

Prawdopodobnie autor popełnił błąd, ale gdy w gre wchodzi duża kasa, na Twoim miejscu bezwzględnie umieściłbym odpowiedni komentarz.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search