removal centres

Polish translation: ośrodki przejściowe dla azylantów

20:53 Jan 8, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: removal centres
Induction, accommodation and removal centres clearly remove thye need for vouchers for those assigned a place.
Andrew
Polish translation:ośrodki przejściowe dla azylantów
Explanation:
gdzie w roku 1982 znajdował się obóz przejściowy dla azylantów, - Philippine
- miejsce ... w miastach, które w tej chwili tworzą ośrodek rotterdamski. ...
www.pmkamsterdam.nl/PL/Czytelnia/ Historia/HistoriaAms.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ośrodek dla uchodźców
lim0nka
4ośrodki przejściowe dla azylantów
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ośrodki przejściowe dla azylantów


Explanation:
gdzie w roku 1982 znajdował się obóz przejściowy dla azylantów, - Philippine
- miejsce ... w miastach, które w tej chwili tworzą ośrodek rotterdamski. ...
www.pmkamsterdam.nl/PL/Czytelnia/ Historia/HistoriaAms.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ośrodek dla uchodźców


Explanation:
§ 1. Ilekroć w przepisach rozporządzenia jest mowa o ośrodkach dla uchodźców, należy przez to rozumieć Centralny Ośrodek Recepcyjny dla Uchodźców oraz inne ośrodki dla osób ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy, utworzone na podstawie odrębnych przepisów.

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać ośrodki dla osób ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy, oraz regulaminu pobytu w tych ośrodkach.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 0 min (2004-01-08 23:53:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

ośrodki dla uchodźców


    Reference: http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/0125.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search