induction unit

Polish translation: sala informacyjna / sala spotkañ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:induction unit
Polish translation:sala informacyjna / sala spotkañ
Entered by: magdat

17:01 Jan 28, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: induction unit
chodzi o część osrodka zamknietego ( nie wiezienie)
gdzie po przyjeciu osób zostanie wydany im pakiet informacyjny
magdat
sala informacyjna / sala spotkań
Explanation:
jeszcze jedna możliwość

zależy, czy to służy tylko celom informacyjnym, czy też innym spotkaniom
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
chyba wezme to, bo to ma słuzyc poinformowaniu ludzi, którzy tam odsiaduja ( choc zaznaczam - dla uchodzców, wiec czekaja na rozpatrzenie sprawy) a chyba nie adaptacyjna , sa oni tam informowani jak generalnie działa osródek i co gdzie jest mowiac krotko, dzieki bartek za pomoc w rozwiklaniu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oddział (sekcja) przyjęć / adaptacji / adaptacyjny
bartek
4sala informacyjna / sala spotkań
lim0nka
3sala szkoleniowa
GingerR


Discussion entries: 5





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oddział (sekcja) przyjęć / adaptacji / adaptacyjny


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-01-28 17:16:11 GMT)
--------------------------------------------------

(od)dział instruktażu

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sala informacyjna / sala spotkań


Explanation:
jeszcze jedna możliwość

zależy, czy to służy tylko celom informacyjnym, czy też innym spotkaniom

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
chyba wezme to, bo to ma słuzyc poinformowaniu ludzi, którzy tam odsiaduja ( choc zaznaczam - dla uchodzców, wiec czekaja na rozpatrzenie sprawy) a chyba nie adaptacyjna , sa oni tam informowani jak generalnie działa osródek i co gdzie jest mowiac krotko, dzieki bartek za pomoc w rozwiklaniu

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sala szkoleniowa


Explanation:
jeszcze jedna propozycja

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search