tight

Polish translation: ostrożny gracz (w pokerze)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tight
Polish translation:ostrożny gracz (w pokerze)
Entered by: Macieks

22:52 Oct 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: tight
Jak to przetlumaczyc w opisie cech charakteru uczestnika gry hazardowej? "He's passive, professional and tight".
Macieks
Poland
ostrożny
Explanation:
Sądząc po definicji przytoczonej przez TranslateThis, chodzi właśnie o gracza ostrożnego.
Selected response from:

leff
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2ostrożny
leff
3gracz staranny i inteligentny
Janina Nowrot
3sztywny
allp


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sztywny


Explanation:
na to bym stawiała, choć kontekstu nie za wiele, trudno wyczuć co poeta dokładnie miał na my¶li. W poł±czeniu z pozostałymi okre¶leniami odbieram to tak, że był małomówny/pedantycznie przestrzegał reguł/mało ekspresyjny... sk±py być może też, no w sumie taki sztywny typ :)

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2005-10-21 23:26:18 GMT)
--------------------------------------------------

Teraz się waham, czy bardziej nie chodzi o to ¶cisłe trzymanie się reguł. Je¶li nic więcej o nim nie wiadomo, to tak czy owak jest to zgadywanka. Może też być zwyczajnie spięty.

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 47

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ostrożny


Explanation:
Sądząc po definicji przytoczonej przez TranslateThis, chodzi właśnie o gracza ostrożnego.

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ensor
5 hrs

agree  *eva*: spięty, skupiony, uważny, asekurant
8 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gracz staranny i inteligentny


Explanation:
Tight - gracz, który starannie dobiera starting hands. Tight player, rzadko blefuje i kontynuuje grę posiadając wysoki układ lub duże szanse na dobranie do wysokiego układu


    Reference: http://www.pokermania.pl/?page=slownik
Janina Nowrot
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search