keep your line free

Polish translation: nie blokuj linii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:keep your line free
Polish translation:nie blokuj linii
Entered by: Roman Kozierkiewicz

00:51 Jun 19, 2016
English to Polish translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: keep your line free
line w sensie telephone line

w znaczeniu nie uzywaj swojego telefonu na wypadek jakbysmy chcieli do Ciebie zadzwonic
Robert Adamowicz
United Kingdom
nie blokuj linii
Explanation:
BLOKOWANIE LINII ALARMOWYCH - Aktualne wydarzenia z kraju i ...



abc.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/blokowanie+linii+alarmowych
Nie ma problemu z dodzwonieniem się, bo nikt nie blokuje linii sprawami niedotyczącymi służb. Osoby chcące jedynie uzyskać informację od razu przełączane
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nie blokuj linii
Roman Kozierkiewicz
3nie używaj telefonu/nie zajmuj linii
Frank Szmulowicz, Ph. D.
1nigdzie nie dzwoń
geopiet


Discussion entries: 3





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nigdzie nie dzwoń


Explanation:
.

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nie używaj telefonu/nie zajmuj linii


Explanation:
Option.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nie blokuj linii


Explanation:
BLOKOWANIE LINII ALARMOWYCH - Aktualne wydarzenia z kraju i ...



abc.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/blokowanie+linii+alarmowych
Nie ma problemu z dodzwonieniem się, bo nikt nie blokuje linii sprawami niedotyczącymi służb. Osoby chcące jedynie uzyskać informację od razu przełączane

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
5 hrs
  -> Dziękuję i pozdrawiam

agree  mike23: Tak lub "Proszę nie blokować..."
1 day 1 hr
  -> To brzmi bardziej elegancko i uprzejmie




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search