signature pad

Polish translation: tablet dla podpisów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:signature pad
Polish translation:tablet dla podpisów
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

00:53 Jun 21, 2016
English to Polish translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: signature pad
uk, policja jak kogos aresztuje i przeczyta mu jego prawa to prosi o podpis na czyms co sie nazywa

signature pad
Robert Adamowicz
United Kingdom
tablet dla podpisów
Explanation:
tablety do podpisów: małe, wytrzymałe i niezawodne
Podpisywanie jest częścią wielu procesów biznesowych. Są one częścią codziennego życia w punktach sprzedaży detalicznej, w bankowości oraz instytucjach finansowych. Tysiące klientów każdego dnia wyraża zgodę składając swój podpis.
Tablety do podpisów firmy Wacom są cenną częścią tych procesów. Idealnie pasują do otoczenia stanowisk obsługi klientów i zostały zaprojektowane do długotrwałego użytkowania.
http://signature.wacom.eu/pl/produkty/tablet-do-podpisow/
ccccccccccccc
Tablety do podpisów są już stosowane przez kliniki i przychodnie medyczne w kilku innych krajach, także w Polsce.
http://blog.xyzmo.com/en/blog/2012/06/19/rynek-zdrowia-rozwi...
cccccccccccccccccccccccccc
Nie polecam poniższej nazwy:

W swojej ofercie posiadamy następujące pady do składania podpisu: signotec Pad Alpha signotec Pad Sigma signotec Pad Omega.
http://www.primar.pl/nasza-oferta/odreczny-podpis-elektronic...
cccccccccccc
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2terminal/urządzenie do (składania) podpisu
geopiet
3 +1tablet dla podpisów
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3 +1ekran piórkowy
geopiet


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ekran piórkowy


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2016-06-21 00:59:01 GMT)
--------------------------------------------------


Introducing Wacom DTU-1141 Signature Pad

The DTU-1141 is Wacom’s premium product that is specifically designed for viewing and signing electronic documents directly on screen. - http://wipaqtech.ae/blog/wacom-signature-solution/new-post/

---------

Wacom DTU-1141 - ekran piórkowy z technologią podpisu elektronicznego

Wacom prezentuje nowy ekran piórkowy DTU-1141 o rozdzielczości Full HD, stworzony z myślą o firmach i instytucjach szukających narzędzia do przeglądania i edytowania dokumentów oraz składania podpisów elektronicznych. - http://www.telix.pl/artykul/wacom-dtu-1141-ekran-piorkowy-z-...


geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Wiele urządzeń do składania podpisu nie ma funkcji ekranu.
5 hrs
  -> dziękuję za uwagę

agree  Dimitar Dimitrov: Ale też niektóre mają.
4 days
  -> dziękuję

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tablet dla podpisów


Explanation:
tablety do podpisów: małe, wytrzymałe i niezawodne
Podpisywanie jest częścią wielu procesów biznesowych. Są one częścią codziennego życia w punktach sprzedaży detalicznej, w bankowości oraz instytucjach finansowych. Tysiące klientów każdego dnia wyraża zgodę składając swój podpis.
Tablety do podpisów firmy Wacom są cenną częścią tych procesów. Idealnie pasują do otoczenia stanowisk obsługi klientów i zostały zaprojektowane do długotrwałego użytkowania.
http://signature.wacom.eu/pl/produkty/tablet-do-podpisow/
ccccccccccccc
Tablety do podpisów są już stosowane przez kliniki i przychodnie medyczne w kilku innych krajach, także w Polsce.
http://blog.xyzmo.com/en/blog/2012/06/19/rynek-zdrowia-rozwi...
cccccccccccccccccccccccccc
Nie polecam poniższej nazwy:

W swojej ofercie posiadamy następujące pady do składania podpisu: signotec Pad Alpha signotec Pad Sigma signotec Pad Omega.
http://www.primar.pl/nasza-oferta/odreczny-podpis-elektronic...
cccccccccccc

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Astrid Oleszkiewicz: tablet do (składania) podpisów
8 hrs
  -> Dziękuję AstridBee za świetną sugestię.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
terminal/urządzenie do (składania) podpisu


Explanation:
sprecyzowanie, po uwadze Cranmera ..

-------

Opis produktu Signotec Pad Omega - terminal do podpisu - USB
Rodzaj urzadzenia Terminal do podpisu


http://www.markit.eu/pl/pl/st-ce1075-2-ft100/v2p11517574

-------

Opis produktu Evolis Signature 100 - terminal do podpisu
Rodzaj urzadzenia Terminal do podpisu

http://www.markit.eu/pl/pl/st-be105-2-uevl/v2p8155864

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
9 hrs
  -> dziękuję

agree  Dimitar Dimitrov
4 days
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search