Applied Life Sciences

Polish translation: nauki biologiczne stosowane

07:54 Apr 7, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: Applied Life Sciences
Richard Brown, Ph.D.
Applied Life Sciences
nnowak (X)
Polish translation:nauki biologiczne stosowane
Explanation:
Life sciences to IMHO s± nauki biologiczne. Np ekologia, niewatpliwie nauka przyrodnicza, nie jest 'life science', o czym swiadczy choćby to, ze w Current Contents (czasopismo bibliograficzne) nie jest "przydzielona" do serii Life Science, ale Environmental Science.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2005-04-07 08:26:19 GMT)
--------------------------------------------------

Co więcej, np. geologia jest nauk± przyrodnicz±, a na pewno nie \"life\"
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nauki biologiczne stosowane
Jakub Szacki
4 -1nauki stosowane przyrodnicze
grzes


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
applied life sciences
nauki stosowane przyrodnicze


Explanation:
patrz poniżej


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Propozycje_uk%C5%82ad...
grzes
United States
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jakub Szacki: p. niżej
28 mins
  -> zgoda nauki przyrodnicze to chyba raczej natural sciences

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
applied life sciences
nauki biologiczne stosowane


Explanation:
Life sciences to IMHO s± nauki biologiczne. Np ekologia, niewatpliwie nauka przyrodnicza, nie jest 'life science', o czym swiadczy choćby to, ze w Current Contents (czasopismo bibliograficzne) nie jest "przydzielona" do serii Life Science, ale Environmental Science.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2005-04-07 08:26:19 GMT)
--------------------------------------------------

Co więcej, np. geologia jest nauk± przyrodnicz±, a na pewno nie \"life\"

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  grzes: zgoda
47 mins
  -> dzięki,

agree  joannap
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search