burial plot

Polish translation: miejsce na cmentarzu

06:12 Apr 11, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: burial plot
And the value of certain other resources, such as a burial plot, may not count either.
nnowak (X)
Polish translation:miejsce na cmentarzu
Explanation:
Nie wiem czy w tym kontekście będzie pasować :)))

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2005-04-11 06:21:54 GMT)
--------------------------------------------------

\"wykupione miejsce na cmentarzu\" będzie lepiej
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4miejsce na cmentarzu
ZenonStyczyrz
4kwatera (na cmentarzu)
goodline
4miejsce na pochówek
arletad
4miejsce pod grób
Katarzyna Landsberg-Polubok


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
miejsce pod grób


Explanation:
IMHO


    Reference: http://www.um.kielce.pl/um_polish/wyd_1999.html
Katarzyna Landsberg-Polubok
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
miejsce na cmentarzu


Explanation:
Nie wiem czy w tym kontekście będzie pasować :)))

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2005-04-11 06:21:54 GMT)
--------------------------------------------------

\"wykupione miejsce na cmentarzu\" będzie lepiej

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TranslateWithMe: ...na pochówek
36 mins
  -> dzięki

agree  arletad: zgadzam się z kterelak, wpisałam wyżej, aby było jako odpowiedź, ale oczywiście kterelak był pierwszy/a
2 hrs
  -> dzięki

agree  Dorota Cooper: wykupione
3 hrs
  -> dzięki ; dołączyłem "wykupione" w uwagach

agree  legato
13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
miejsce na pochówek


Explanation:
tak jak kartelek w agree

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 8 mins (2005-04-11 08:21:02 GMT)
--------------------------------------------------

patrz wyżej

arletad
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwatera (na cmentarzu)


Explanation:
kwatera na cmentarzu
własna / wykupiona / opłacona / pojedyncza / pogłębiona / ...

www.um.szczecin.pl/finanse/budzet2003/3.2.5..pdf
... Opłaty za kwatery cmentarne: - kwatery pojedyncze 800 szt x 170 zł - kwatery głębinowe
1 000 szt x 346 zł - kwatery rodzinne w poziomie - prolongata po ...
www.reda.pl
/ jedna kwatera pogłębiona - 230 zł., c/ jedna kwatera dla dziecka – 110 zł., w pozostałych przypadkach po uzyskaniu zgody Burmistrza Miasta Redy
www.bip.nowewarpno.pl/index.php?id_artykulu=663
Ustalam stawkę opłaty brutto wykupu kwatery na cmentarzu komunalnym na kolejne 20 lat w wysokościach:. a). kwatera dziecinna ...
www.literatura.zapis.net.pl/okresy/goscie/binek/17.htm
związanych z pochówkiem: wynajęcie kwatery na Cmentarzu Rakowickim, zakup trumny, formalności urzędowe, druk klepsydry, powiadomienie krewnych itd. ..
www.koneser.pl
A każda babcia ma prawo marzyć o czymś bardziej atrakcyjnym od kwatery na cmentarzu.
www.esochaczew.pl/ziemia/news.php?id_news=1680
W jakiejś gazecie zaś przeczytałem, że proboszcz jednej z parafii od 1 maja podniósł opłaty za kwatery na cmentarzu ze 150 ...
http://bip.nowogrodbobrz.pl
3.zakup trumny, krzyża i tabliczki. 4.transport na cmentarz.5.dokonanie pochówku,. 6.opłata za kwaterę na cmentarzu.
www.wegliniec.pl
opłata za kwaterę. g. opłata za klepsydry. § 3. 1. W przypadku sprawienia pogrzebu osobie bezdomnej z terenu gminy ...
http://tygodnik.onet.pl/1,104,8,4521842,13600787,876636,0,fo...
Proboszcz wiedział jak brać kasę za kwatery na cmentarzu , jak brać kasę za pogrzeby , a nie wiedział , że wypada dokonać ubezpieczenia
http://hyperreal.info/drugs/script/comment.php/art-1718/3
Zostało jeszcze wykupienie kwatery na cmentarzu i zadbanie o własny nagrobek ( chyba , że kremacja ). ...
www.polaniec.com/comment.php?56
... wraz z metrykami ... oraz zaświadczenie z parafii o posiadaniu kwatery na cmentarzu


goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search