scaly-leg mite

Polish translation: świerzbowiec ptasi

17:24 Oct 19, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: scaly-leg mite
rodzaj świerzbowca atakującego ptaki
Znalazłam tylko nazwę łaćińską: "Knemidocoptes mutans"
Sprawa b. pilna!
(tłumaczę ulotkę dot. środka przeciw pasożytom gołębi pocztowych)
Monika Pilecka
Poland
Polish translation:świerzbowiec ptasi
Explanation:
I znów przez niemiecki:
Knemidocoptes mutans to Kalkbeinmilbe
Słownik rolniczy niem-pol:
Kalkbeinmilbe - świerzbowiec ptasi (Cnemidocoptes mutans)

Metrifonat - Indikationen
... Nordische Vogelmilbe: Ornithonyssus sylviarum (Kummerfeld 1998a). -, Kalkbeinmilbe: Knemidocoptes mutans (Kummerfeld 1998a). -, Körperräudemilbe ...
www.vetpharm.unizh.ch/WIR/00000005/2686_04.htm
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Dziękuję - przeprazszam za opóźnienie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4świerzbowiec ptasi
Iwona Domanska
3roztocze z rodzaju Cnemidocoptes
Jakub Szacki


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
roztocze z rodzaju Cnemidocoptes


Explanation:
bo chyba nie ma polskiej nazwy

Jakub Szacki
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 17

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
świerzbowiec ptasi


Explanation:
I znów przez niemiecki:
Knemidocoptes mutans to Kalkbeinmilbe
Słownik rolniczy niem-pol:
Kalkbeinmilbe - świerzbowiec ptasi (Cnemidocoptes mutans)

Metrifonat - Indikationen
... Nordische Vogelmilbe: Ornithonyssus sylviarum (Kummerfeld 1998a). -, Kalkbeinmilbe: Knemidocoptes mutans (Kummerfeld 1998a). -, Körperräudemilbe ...
www.vetpharm.unizh.ch/WIR/00000005/2686_04.htm

Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję - przeprazszam za opóźnienie




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search