animal science

Polish translation: Zootechnika

05:06 Apr 13, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Science - Livestock / Animal Husbandry / faculty/department
English term or phrase: animal science
Zootechnika jakos mi nie pasuje :|
Pod nazwiskiem wykładowcy uniwersyteckiego - Department of Animal Science.
cquest
Polish translation:Zootechnika
Explanation:
Chodzi o nazwę nauki akademickiej (albo np. katedry), która by dotyczyła dziedzin: nauka o biologii zwierząt pod kontrolą człowieka, chów inwentarzu żywego, zwierząt towarzyszących i ew. egzotycznych, teoria plus praktyka pracy ze zwierzętami. Takie studia przygotowują do pracy w branżach: hodowla i chów zwierząt, produkcja żywności i błonnika, żywienie, agrobiznes, zachowania i dobrostan zwierząt, biotechnologia. Zajęcia z tego przedmiotu: genetyka, mikrobiologia, behawioryzm, żywienie, fizjologia, reprodukcja, ewentualnie dodatkowo: genetyka, gleby, ekonomia rolnicza, marketing, aspekty prawne, środowisko przyrodnicze. Najbliżej więc tu do zootechniki, por. program nauczania w Polsce.
Selected response from:

Pietsch
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Zootechnika
Pietsch
3nauki o zwierzętach
Jakub Szacki
3Zoologia
Pawel Gromek


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zoologia


Explanation:
Zoologia..moze tak?

Pawel Gromek
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakub Szacki: to nie jest tylko zoologia,
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nauki o zwierzętach


Explanation:
np:.


    Reference: http://www.kbn.gov.pl/pub/kbn/docs/zespoly/p06/xix.html
Jakub Szacki
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 17

3225 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Zootechnika


Explanation:
Chodzi o nazwę nauki akademickiej (albo np. katedry), która by dotyczyła dziedzin: nauka o biologii zwierząt pod kontrolą człowieka, chów inwentarzu żywego, zwierząt towarzyszących i ew. egzotycznych, teoria plus praktyka pracy ze zwierzętami. Takie studia przygotowują do pracy w branżach: hodowla i chów zwierząt, produkcja żywności i błonnika, żywienie, agrobiznes, zachowania i dobrostan zwierząt, biotechnologia. Zajęcia z tego przedmiotu: genetyka, mikrobiologia, behawioryzm, żywienie, fizjologia, reprodukcja, ewentualnie dodatkowo: genetyka, gleby, ekonomia rolnicza, marketing, aspekty prawne, środowisko przyrodnicze. Najbliżej więc tu do zootechniki, por. program nauczania w Polsce.


    Reference: http://whibz.ur.krakow.pl/zootechnika-I.html
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_science
Pietsch
Poland
Native speaker of: Polish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search