deploy

Polish translation: wprowadzać

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:deploy
Polish translation:wprowadzać
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

20:36 Aug 18, 2015
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Management / Economics
English term or phrase: deploy
companies that deploy accessibility based business models for peer-to-peer markets and its user communities- jest to definicja sharing economy
mam wątpliwości co do znaczenia deploy w tej definicji, bo rozwinąć, rozwijać, stosować, używać, rozstawić, dyslokować, wykorzystywać jakoś nie bardzo pasuje.. myślałam o" zastępują" ale nie mogę znaleźć przykładów dla takiego użycia deploy
mucowska
wprowadzać
Explanation:
another option

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-08-19 00:25:01 GMT)
--------------------------------------------------

Spółka wprowadziła nowatorski model biznesowy oparty na mikropłatnościach oraz platformę globalnej dystrybucji swoich produktów.
http://futurissa.pl/futuris-s-a-podwyzsza-prognoze-wynikow/
cccccccccccccccccccccccccccc
Z punktu widzenia tego ruchu wskazany byłoby, aby EuroLOT wprowadził specyficzny model biznesowy oparty na wzorcach tanich linii.
http://www.prtl.pl/print,3748,1
ccccccccccccccccccccccccc

. Jest on związany z globalną strategią Grupy Ströer polegającą na wprowadzeniu nowego modelu biznesowego opartego o świadczenie zintegrowanych usług reklamowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
http://www.stroer.pl/informacje/stroer-polska-wychodzi-poza-...
ccccccccccccccccccccccc
eZ systems z powodzeniem wprowadziło model biznesu oparty na Open Source (podobnie jak Red Hat czy Novell), dostarczając wsparcia technicznego oraz
http://webstyle.pl/produkty/cms_content_management_system/ez...
cccccccccccccccccccccccc
Penta wprowadziła w sieci aptek Dr. Max odnoszący sukces model biznesowy, oparty na oferowaniu farmaceutyków w atrakcyjnej cenie, przy
http://24firma.pl/2012/08/penta-przejmuje-siec-aptek-lloyds-...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
dziękuję bardzo za pomoc, te przykłady uzmysłowiły mi, że źle zrozumiałam zdanie źródłowe ale po przeczytaniu większej części raportu UE sądzę, ze ten odpowiednik najlepiej tu zastosować
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wprowadzać
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3 +1tu: stosować, wykorzystywać, wdrażać
Jarosław Bartkowiak


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tu: stosować, wykorzystywać, wdrażać


Explanation:
Natomiast całość zdania "companies that deploy accessibility based business models" proponowałbym oddać jako "firmy, które stosują/wykorzystują/wdrażają modele biznesowe nastawione na dostępność" albo "firmy które, rozwijają swoją działalność według modelu z nastawieniem na dostępność".

Jarosław Bartkowiak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz
2 hrs

disagree  George BuLah (X): na pewno nie - stosować, ani - wykorzystywać; bardzo poszlakowo - wdrażać
13 hrs

agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: This can work in a properly phrased sentence.
13 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wprowadzać


Explanation:
another option

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-08-19 00:25:01 GMT)
--------------------------------------------------

Spółka wprowadziła nowatorski model biznesowy oparty na mikropłatnościach oraz platformę globalnej dystrybucji swoich produktów.
http://futurissa.pl/futuris-s-a-podwyzsza-prognoze-wynikow/
cccccccccccccccccccccccccccc
Z punktu widzenia tego ruchu wskazany byłoby, aby EuroLOT wprowadził specyficzny model biznesowy oparty na wzorcach tanich linii.
http://www.prtl.pl/print,3748,1
ccccccccccccccccccccccccc

. Jest on związany z globalną strategią Grupy Ströer polegającą na wprowadzeniu nowego modelu biznesowego opartego o świadczenie zintegrowanych usług reklamowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
http://www.stroer.pl/informacje/stroer-polska-wychodzi-poza-...
ccccccccccccccccccccccc
eZ systems z powodzeniem wprowadziło model biznesu oparty na Open Source (podobnie jak Red Hat czy Novell), dostarczając wsparcia technicznego oraz
http://webstyle.pl/produkty/cms_content_management_system/ez...
cccccccccccccccccccccccc
Penta wprowadziła w sieci aptek Dr. Max odnoszący sukces model biznesowy, oparty na oferowaniu farmaceutyków w atrakcyjnej cenie, przy
http://24firma.pl/2012/08/penta-przejmuje-siec-aptek-lloyds-...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56
Grading comment
dziękuję bardzo za pomoc, te przykłady uzmysłowiły mi, że źle zrozumiałam zdanie źródłowe ale po przeczytaniu większej części raportu UE sądzę, ze ten odpowiednik najlepiej tu zastosować

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George BuLah (X): niezłe w kontekście i użyłbym w ostateczności takiego oddania; były dwa poparcią łącznie z moim; gdzie się podziało to drugie?
15 hrs
  -> Dziękuję George.

agree  Jacek Konopka
22 hrs
  -> Dziękuję Jacku.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search