Team Diagnostic Assessment™

Polish translation: Narzędzie diagnostyczne / Metoda Team Diagnostic Assessment™

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Team Diagnostic Assessment™
Polish translation:Narzędzie diagnostyczne / Metoda Team Diagnostic Assessment™
Entered by: Szymon Goljanek

10:42 Jan 11, 2016
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Management / trainings
English term or phrase: Team Diagnostic Assessment™
She is certified in the Team Diagnostic Assessment™ and has facilitated multiple team-building engagements.
Weronika Urszula Trzop-Bhatia
United Kingdom
Narzędzie diagnostyczne / Metoda Team Diagnostic Assessment™
Explanation:
W zdaniu: Jest certyfikowanym/autoryzowanym facylitatorem narzędzia diagnostycznego / metody Team Diagnostic Assessment™...

Alternatywa:
Jest certyfikowanym facylitatorem Team Diagnostic Assessment™...
Selected response from:

Szymon Goljanek
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Narzędzie diagnostyczne / Metoda Team Diagnostic Assessment™
Szymon Goljanek
3narzędzie pomiaru zespołu jako systemu Team Diagnostic Assessment™
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
team diagnostic assessment™
Narzędzie diagnostyczne / Metoda Team Diagnostic Assessment™


Explanation:
W zdaniu: Jest certyfikowanym/autoryzowanym facylitatorem narzędzia diagnostycznego / metody Team Diagnostic Assessment™...

Alternatywa:
Jest certyfikowanym facylitatorem Team Diagnostic Assessment™...

Example sentence(s):
  • Coach Certyfikowany przez CTI I ICF: Professional Certified Coach (CPCC, PCC); Autoryzowany Facylitator Narzędzia Diagnostycznego „Team Diagnostic Assessment”; Trener Komunikacji Transformującej Coach Relacji i Zespołów (ORSC);
  • Jestem również Autoryzowanym Facylitatorem metody Team Diagnostic Assessment

    Reference: http://www.kancelariacoachow.pl/index.php/warunki-korzystani...
    Reference: http://teamcoaching.coachways.pl/joannaZawadaKubik.php
Szymon Goljanek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George BuLah (X): absolutnie - zgoda! Nie tłumaczyć. Cała fraza jest nazwą z zarejestrowanego, słownego znaku towarowego.
7 mins
  -> Dziękuję :)

agree  Andrzej Mierzejewski: Za Georgem: nazw wlasnych ze znakiem TM nie tłumaczy się.
1 hr
  -> Dziękuję :)

agree  Przemyslaw Wisniewski: Pełna zgoda. Mnie się bardziej podoba "Metoda Team Diagnostic Assessment™", bo niewykluczone, że narzędzi to służy nie tylko do diagnostyki (ale też wdrażania, okresowych kontroli skuteczności itp.)
1 day 27 mins
  -> Dziękuję :)

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
team diagnostic assessment™
narzędzie pomiaru zespołu jako systemu Team Diagnostic Assessment™


Explanation:
Another option.
xxxxxxxxx
Pomiar Zespołu jako Systemu

Team Diagnostic ™ Asesment jest unikalnym podejściem do pracy z zespołami – to co odróżnia je od innych metodologii to fakt, że traktuje zespół jako „system”, żywy dynamiczny organizm, który posiada cechy, wykraczające poza te występujące u poszczególnych członków. Zespół jest postrzegany jako całość, która ma swoje zasady postępowania i zachowania, wizje, reguły, oczekiwania, a nawet nastroje. Zespół jest badany jako całość, niezależnie od cech poszczególnych członków. To jaką zespół tworzy całość, wpływa na jego uczestników i odgrywa znaczącą rolę w tym, jak zespół współpracuje ze sobą i co osiąga.
https://kruszewska.wordpress.com/oferta/team-coaching-tci/di...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-01-11 12:59:03 GMT)
--------------------------------------------------

Wersja zaproponowana przez Andrzeja
narzędzie Team Diagnostic Assessment™ do oceny zespołu jako systemu

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: może jednak inaczej, aby łatwiej zrozumiec: narzędzie Team Diagnostic Assessment™ do oceny zespołu. - ?
38 mins
  -> Dziękuję Andrzeju. Twoja wersja jest dużo lepsza i tłumaczy cel tego narzędzia.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search