Banquet Captain

Polish translation: opiekun przyjęcia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Banquet Captain
Polish translation:opiekun przyjęcia
Entered by: PanPeter

23:56 Aug 21, 2018
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management / function
English term or phrase: Banquet Captain
Nie wiem czy wybrać Maitre d'Hotel, czy też po prostu menedżer bankietów, albo może coś jeszcze innego.
Wymieniona funkcja dotyczyła przyjęcia z okazji ślubu
PanPeter
opiekun przyjęci
Explanation:
W przypadku organizacji wesel, balów, imprez, różnego rodzaju bankietów, uroczystości rodzinnych i służbowych w Hotelu Luxor polecamy Państwu osobistego opiekuna przyjęcia. Jest to osoba, która chętnie podzieli się naszym wieloletnim doświadczeniem w przygotowywaniu tego typu wydarzeń. Podpowie rozwiązania, które najlepiej sprawdzają się w konkretnych okolicznościach, pomoże wybrać salę, skomponować wykwintne menu, zaaranżować odpowiedni wystrój, dekorację, będzie czuwała nad poszczególnymi etapami realizacji - http://www.hotelluxor.pl/attraction/osobisty-opiekun-przyjec...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2018-08-22 00:12:29 GMT)
--------------------------------------------------

Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Sala balowa z tarasem i widokiem na morze
Sale bankietowe na kameralne przyjęcia weselne
Przestronne foyer idealne na powitalny koktajl
Bezpłatny pokój dla Nowożeńców
200 komfortowych pokoi dla gości weselnych
Dedykowany opiekun przyjęcia weselnego - https://weselnik.trojmiasto.pl/restauracje/

--------

i inne - https://goo.gl/r4uR3u
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję bardzo, to określenie wydaje się trafniejsze i bardziej sympatyczne od propozycji p. Agnieszki. Tutaj chodziło o samo wesele, więc konsultant ślubny to zbyt naciągana funkcja w tym przypadku.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Konsultant ślubny
Agnieszka Nowicka
1opiekun przyjęci
geopiet


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
banquet captain
opiekun przyjęci


Explanation:
W przypadku organizacji wesel, balów, imprez, różnego rodzaju bankietów, uroczystości rodzinnych i służbowych w Hotelu Luxor polecamy Państwu osobistego opiekuna przyjęcia. Jest to osoba, która chętnie podzieli się naszym wieloletnim doświadczeniem w przygotowywaniu tego typu wydarzeń. Podpowie rozwiązania, które najlepiej sprawdzają się w konkretnych okolicznościach, pomoże wybrać salę, skomponować wykwintne menu, zaaranżować odpowiedni wystrój, dekorację, będzie czuwała nad poszczególnymi etapami realizacji - http://www.hotelluxor.pl/attraction/osobisty-opiekun-przyjec...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2018-08-22 00:12:29 GMT)
--------------------------------------------------

Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Sala balowa z tarasem i widokiem na morze
Sale bankietowe na kameralne przyjęcia weselne
Przestronne foyer idealne na powitalny koktajl
Bezpłatny pokój dla Nowożeńców
200 komfortowych pokoi dla gości weselnych
Dedykowany opiekun przyjęcia weselnego - https://weselnik.trojmiasto.pl/restauracje/

--------

i inne - https://goo.gl/r4uR3u

geopiet
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję bardzo, to określenie wydaje się trafniejsze i bardziej sympatyczne od propozycji p. Agnieszki. Tutaj chodziło o samo wesele, więc konsultant ślubny to zbyt naciągana funkcja w tym przypadku.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
banquet captain
Konsultant ślubny


Explanation:
Zasadniczo, osoba która zajmuje się organizacją eventów oraz konferencji nazwiemy:
Koordynator ds Konferencji i Bankietów.

Natomiast jeśli chodzi tylko o organizację ślubów, to zajmuje się tym konsultant ślubny:

https://marketingibiznes.pl/biznes/konsultant-slubny-pomysly...

Agnieszka Nowicka
Poland
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search