payment is rendered

Polish translation: należność zostaje/jest uregulowana

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:payment is rendered
Polish translation:należność zostaje/jest uregulowana
Entered by: margomal

18:16 Jul 4, 2015
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
English term or phrase: payment is rendered
Net payment is rendered within 60 daysotherwise no discount applies and the period for net payment is 90 days after the due date and receipt of the invoice.

Czy ja to dobrze rozumiem?

Płatność netto realizowana jest w terminie 60 dni, w przeciwnym razie nie obowiązuje żaden rabat, a termin płatności netto wynosi 90 dni po upływie terminu płatności i otrzymaniu faktury.
margomal
Poland
należność zostaje/jest uregulowana
Explanation:
Należność za przedmiot umowy zostanie uregulowana przez Zamawiającego w ciągu minimum 60 dni od daty wpływu faktury - http://usk.bialystok.pl/zamowien/Pn/20150415siwz.pdf

-------

Należność zostanie uregulowana w ciągu 14 dni od dnia otrzymania dokumentów finansowych za dostarczone bony towarowe -

-------

Należność powinna być uregulowana w ciągu 7 dni od daty otrzymania rachunku
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4należność zostaje/jest uregulowana
geopiet
3 +1płatność jest dokonana
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
płatność jest dokonana


Explanation:
IMO

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 239

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23: płatność/zapłata (w kwocie netto) zostanie dokonana
13 hrs
  -> Dziękuję Michale. Potrzebowałem tego sprecyzowania. Miłej niedzieli.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
należność zostaje/jest uregulowana


Explanation:
Należność za przedmiot umowy zostanie uregulowana przez Zamawiającego w ciągu minimum 60 dni od daty wpływu faktury - http://usk.bialystok.pl/zamowien/Pn/20150415siwz.pdf

-------

Należność zostanie uregulowana w ciągu 14 dni od dnia otrzymania dokumentów finansowych za dostarczone bony towarowe -

-------

Należność powinna być uregulowana w ciągu 7 dni od daty otrzymania rachunku

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 75
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Skroban: Tak
46 mins
  -> dziękuję

agree  George BuLah (X)
11 hrs
  -> dziękuję

agree  mike23: zostanie uregulowana
13 hrs
  -> dziękuję

agree  Roman Kozierkiewicz
16 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search