tie handle

Polish translation: rączki do zawiązania torby

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tie handle
Polish translation:rączki do zawiązania torby
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

07:55 Jul 21, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / artykuły jednorazowego użytku
English term or phrase: tie handle
High Density Polyethylene (HDPE): good strength but poorer tear resistance, allows lower gauge e.g Tie Handle
Lidia Lewandowska-Nayar
Poland
rączki do zawiązania torby
Explanation:
Torba KOSZULKA

Rączki powstają z dwóch fałd folii zgrzanych u góry. Jako pierwszy wymiar podaje się szerokość a następnie wysokość

Najbardziej ekonomiczna torba: bardzo pojemna (rozkładające się zakładki boczne) i bardzo tania.

Zgrzew występuje na dnie i rączkach torby

Robiona najczęściej z folii LDPE lub HDPE

TORBY NADAJĄ SIĘ DO RECYKLINGU (PONOWNEGO PRZETWORZENIA) SĄ BIO-DEGRADOWALNE LUB OXY-DEGRADOWALNE
Rączki mogą służyć do zawiązania torby i jej zamknięcia

Folia HDPE pozwala uzyskać dużą wytrzymałość przy niewielkiej grubości reklamówki

Wszystkie reklamówki pod nadruk są wykonywane maszynowo co zapewnia dobry zgrzew i utrzymanie stałych parametrów folii

Dobrze przygotowana na maszynach folia jest podstawą poprawnego nadruku

https://www.wopak.eu/wp-content/uploads/2015/04/torba-foliow...
https://www.wopak.eu/torba-koszulka/

cccccccc
Tie-Handle Bags:

• Standard size
• Green opaque,
perforated between
each bag
• 300 per jumbo
cored roll
• 8 rolls per case
• 2400 bags per case
• Commercial grade
• Extra strong & thick
https://www.zerowasteusa.com/ProdImages/zw444_th_2400bags_im...
https://www.zerowasteusa.com/Tie-Handle-Bags-Prodlist.html
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ucho/uchwyt
Bubz
2rączki do zawiązania torby
Frank Szmulowicz, Ph. D.
1zamknięcie, taśma ściągająca
geopiet


Discussion entries: 5





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
zamknięcie, taśma ściągająca


Explanation:

Product name rubbish bag
material HDPE , LLDPE, or recycled material

handle tie handle, tie top or flush top

http://www.shuntaiplastic.com/news/lowdensitypolyethylenehea...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bubz: to bedzie tie top; w workach tie handle nie ma dodatkowych tasiemek - zawiazujemy te wystajace uszy/raczki czy jaka tam nazwe asker wybierze (chodzi o ksztalt torby)
18 hrs
  -> dziękuję za uwagę, ale zerknij pod ten link - Tie Handle Freezer Bag - https://goo.gl/g6o27P

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rączki do zawiązania torby


Explanation:
Torba KOSZULKA

Rączki powstają z dwóch fałd folii zgrzanych u góry. Jako pierwszy wymiar podaje się szerokość a następnie wysokość

Najbardziej ekonomiczna torba: bardzo pojemna (rozkładające się zakładki boczne) i bardzo tania.

Zgrzew występuje na dnie i rączkach torby

Robiona najczęściej z folii LDPE lub HDPE

TORBY NADAJĄ SIĘ DO RECYKLINGU (PONOWNEGO PRZETWORZENIA) SĄ BIO-DEGRADOWALNE LUB OXY-DEGRADOWALNE
Rączki mogą służyć do zawiązania torby i jej zamknięcia

Folia HDPE pozwala uzyskać dużą wytrzymałość przy niewielkiej grubości reklamówki

Wszystkie reklamówki pod nadruk są wykonywane maszynowo co zapewnia dobry zgrzew i utrzymanie stałych parametrów folii

Dobrze przygotowana na maszynach folia jest podstawą poprawnego nadruku

https://www.wopak.eu/wp-content/uploads/2015/04/torba-foliow...
https://www.wopak.eu/torba-koszulka/

cccccccc
Tie-Handle Bags:

• Standard size
• Green opaque,
perforated between
each bag
• 300 per jumbo
cored roll
• 8 rolls per case
• 2400 bags per case
• Commercial grade
• Extra strong & thick
https://www.zerowasteusa.com/ProdImages/zw444_th_2400bags_im...
https://www.zerowasteusa.com/Tie-Handle-Bags-Prodlist.html

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 187

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ucho/uchwyt


Explanation:
np worki na śmieci lub supermarketowe torby plastikowe z uszami/uchami (ktore sluza zarowno do uchwycenia jak i zawiazania)

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2018-07-22 05:07:36 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.frisco.pl/pid,87253/n,gosia-worki-na-smieci-z-us...


Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search