to develop customer requirements

Polish translation: lepiej zrozumiec/wyjsc na przeciw wymagania (om) klientow

16:34 Nov 29, 2006
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: to develop customer requirements
We assist your sales team to develop customer requirements.
root
Polish translation:lepiej zrozumiec/wyjsc na przeciw wymagania (om) klientow
Explanation:
We assist your sales team to develop customer requirements.
Pomagamy dzialowi sprzedazy lepiej zrozumiec/wyjsc na przeciw wymagania(om) klientow
w tym sensie

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-11-29 16:40:59 GMT)
--------------------------------------------------

to typowe menadzerskie lanie wody:)))
Selected response from:

Agnieszka Gordon Ph.D.
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3lepiej zrozumiec/wyjsc na przeciw wymagania (om) klientow
Agnieszka Gordon Ph.D.
3 +3zidentyfikować potrzeby klientów
SlawekW
3sprostać wymaganiom klienta
bajbus


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
zidentyfikować potrzeby klientów


Explanation:
dziwne to zdanie

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2006-11-29 16:37:27 GMT)
--------------------------------------------------

chyba ze rozwinac cechy, jakich oczekuja klenci, ale to juz przekombinowane;)

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-11-29 16:39:05 GMT)
--------------------------------------------------

a tak w ogole to mi sie wydaje, ze assist IN developing:)

SlawekW
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43
Notes to answerer
Asker: To zdanie nie jest dziwne. Inne przykładowe zdanie z tą frazą: "Now we have the added benefit of interacting with business students who develop the customer requirements from market studies during the design phase."


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: utworzyć!!! Klient ma zachcieć :-)
1 min
  -> jak nie zachce, to zmusic!!!

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak): tak jest, zmusić by sami chcieli :)
20 mins

agree  IwonaASzymaniak: rozgryźć, hehe, :0 ale tak wychodzi, sprzedawcy blądzą po omacku i ci tajemniczy "we" im pomagają "zrobić rozpoznanie na froncie" klienta :D Cóż ci ludzie wypisują na tym świecie!
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
lepiej zrozumiec/wyjsc na przeciw wymagania (om) klientow


Explanation:
We assist your sales team to develop customer requirements.
Pomagamy dzialowi sprzedazy lepiej zrozumiec/wyjsc na przeciw wymagania(om) klientow
w tym sensie

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-11-29 16:40:59 GMT)
--------------------------------------------------

to typowe menadzerskie lanie wody:)))

Agnieszka Gordon Ph.D.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak): ew.
17 mins
  -> dzieki

agree  IwonaASzymaniak: lanie wody, jak najbardziej... to inny sposób wyrażenia tej cennej myśli :)
1 hr
  -> dzieki:)

agree  Agnieszka Zmuda
7 days

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprostać wymaganiom klienta


Explanation:
A może taka wersja?

bajbus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search