we have put our trust

Polish translation: zaufaliśmy/zawierzyliśmy/zdaliśmy się

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:we have put our trust
Polish translation:zaufaliśmy/zawierzyliśmy/zdaliśmy się
Entered by: Dorota Madrzyk

13:32 Feb 18, 2012
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: we have put our trust
Z tekstu marketingowego na temat firmy w działającej w różnych krajach, będącej dostawcą materiałów biurowych, sprzętu biurowego.

And to realize our vision of becoming the world’s most trusted source for office solutions, we’ve put our trust in all of you - our Associates.

Myślałam o "pokładać zaufanie", ale w czasie przeszłym nie psuje. Tekst nie jest bardzo oficjalny.
asia20002
Poland
zaufaliśmy/zawierzyliśmy/zdaliśmy się
Explanation:
Moim zdaniem pasuje do kontekstu.

Zaufaliśmy wam, naszym pracownikom. Zdaliśmy się na Was, naszych pracownikach itd

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2012-02-19 00:57:17 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, nie zauważyłam, że Joanna podała już "zdać się".
Selected response from:

Dorota Madrzyk
United States
Grading comment
Zdecydowałam się na "zaufaliśmy", dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zdajemy się
Joanna Carroll
4zaufaliśmy/zawierzyliśmy/zdaliśmy się
Dorota Madrzyk
2liczymy na was
Allda


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zdajemy się


Explanation:
Zdajemy się na was.

'w was pokladamy nasza nadzieje' tez jest OK.

wg mnie nie musi byc w czasie przeszlym, ale to zalezy od szerszego kontekstu calego dokumentu.

Joanna Carroll
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: "trust" pojawia się dwa razy, pomyślałam, żeby użyć tego samego słowa


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
liczymy na was


Explanation:
.

Allda
Native speaker of: Native in PolishPolish

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaufaliśmy/zawierzyliśmy/zdaliśmy się


Explanation:
Moim zdaniem pasuje do kontekstu.

Zaufaliśmy wam, naszym pracownikom. Zdaliśmy się na Was, naszych pracownikach itd

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2012-02-19 00:57:17 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, nie zauważyłam, że Joanna podała już "zdać się".

Dorota Madrzyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Zdecydowałam się na "zaufaliśmy", dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search