prompt sth/sb to

Polish translation: tu: przechodzić/zachęcać

08:08 Feb 19, 2018
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: prompt sth/sb to
Store link​​: Prompt the visitor's device to open the store login, ​shopping cart or product page.

When you​ ​add a Click to Email widget to your Website, you make it possible for visitors to be prompted to send an email to your address.

Brakuje mi pomysłu
Maja Walczak
Poland
Polish translation:tu: przechodzić/zachęcać
Explanation:
Z racji tego, że to przyciski, podeszłabym do tego w taki sposób:

1. <przycisk store link>: przechodzi do...

2. Widget zachęca odwiedzających do wysłania wiadomości e-mail (przy założeniu, że to przycisk)

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2018-02-19 08:24:32 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście forma do opcji 1. będzie zależała od tego, jaką formę miały opisy pozostałych przycisków.
Selected response from:

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyświetlenie okienka zachęcającego do ....
Adrian Liszewski
3tu: przechodzić/zachęcać
Gosia Glowacka MA MCIL
1nakierować / naprowadzić / pobudzić do
geopiet


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyświetlenie okienka zachęcającego do ....


Explanation:
Chodzi o to, że wyświetla się okienko, które sugeruje wykonanie czynności X, na przykład wysłanie wiadomości, dodanie adresu mailowego do listy mailingowej itp. W takim okienku czasami jest tylko przycisk "OK", czasami jest też pole na wprowadzenie swojego adresu mailowego itp.

Adrian Liszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu: przechodzić/zachęcać


Explanation:
Z racji tego, że to przyciski, podeszłabym do tego w taki sposób:

1. <przycisk store link>: przechodzi do...

2. Widget zachęca odwiedzających do wysłania wiadomości e-mail (przy założeniu, że to przycisk)

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2018-02-19 08:24:32 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście forma do opcji 1. będzie zależała od tego, jaką formę miały opisy pozostałych przycisków.

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nakierować / naprowadzić / pobudzić do


Explanation:
wpłynąć ..

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 97




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search