get grainy

Polish translation: kup peeling ziarnisty

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:get grainy
Polish translation:kup peeling ziarnisty
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

18:56 Sep 16, 2018
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Marketing / Market Research
English term or phrase: get grainy
W tekście z poradami firmy produkującej golarki na temat golenia:

Jest to nagłówek, po którym następuje omówienie usuwania naskórka (exfoliator, facial scrub).
asia20002
Poland
kup peeling ziarnisty
Explanation:
Whether you opt for a grainy scrub or an exfoliating chemical face peel, there’s a formula and set of ingredients to suit each and every skin type. Read on to find out which is the right one for you.
Read more at https://www.marieclaire.co.uk/beauty/skincare/face-scrubs-52...

https://www.marieclaire.co.uk/beauty/skincare/face-scrubs-52...

cccc
Peeling enzymatyczny skutecznie złuszcza skórę, dzięki czemu jest gładka i oczyszczona. Nie jest jednak tak drastyczny jak popularny peeling ziarnisty. Peeling enzymatyczny występuje w formie maseczki, nie trzeba w związku z tym niepotrzebnie pocierać skóry. To rozwiązanie szczególnie dobre dla skóry wrażliwej, naczynkowej, trądzikowej. Dowiedz się, jakie działanie ma peeling enzymatyczny i jak wykonać domowy peeling enzymatyczny.
http://www.poradnikzdrowie.pl/szukaj/peeling ziarnisty/
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kup peeling ziarnisty
Frank Szmulowicz, Ph. D.
1dostać „trądzikową” cerę
geopiet


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
dostać „trądzikową” cerę


Explanation:
krosty, pryszcze, trądzik, zaskórniki ......

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-09-16 20:24:15 GMT)
--------------------------------------------------

Exfoliating scrubs and masks remove dead skin cells from your face and can help reduce blackheads. - https://www.healthline.com/health/blackheads#prevention

----------

https://en.wikipedia.org/wiki/Comedo

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  tabor: jakoś nie współgra z kontekstem > "Jest to nagłówek, po którym następuje omówienie usuwania naskórka "
1 hr
  -> dziękuję za uwagę, a że kontekstu cieniutko, stąd też cienki stopień pewności :)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kup peeling ziarnisty


Explanation:
Whether you opt for a grainy scrub or an exfoliating chemical face peel, there’s a formula and set of ingredients to suit each and every skin type. Read on to find out which is the right one for you.
Read more at https://www.marieclaire.co.uk/beauty/skincare/face-scrubs-52...

https://www.marieclaire.co.uk/beauty/skincare/face-scrubs-52...

cccc
Peeling enzymatyczny skutecznie złuszcza skórę, dzięki czemu jest gładka i oczyszczona. Nie jest jednak tak drastyczny jak popularny peeling ziarnisty. Peeling enzymatyczny występuje w formie maseczki, nie trzeba w związku z tym niepotrzebnie pocierać skóry. To rozwiązanie szczególnie dobre dla skóry wrażliwej, naczynkowej, trądzikowej. Dowiedz się, jakie działanie ma peeling enzymatyczny i jak wykonać domowy peeling enzymatyczny.
http://www.poradnikzdrowie.pl/szukaj/peeling ziarnisty/

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 355
Grading comment
Dziękuję
Notes to answerer
Asker: thank you


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Kloskowski: chyba wolałbym "stosuj/zastosuj" zamiast "kup"
9 hrs
  -> Dziękuję Jacku. Tak, tu chodzi do zachęcenia klienta do zastosowania produktu. Serdecznie pozdrawiam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search