in batch

Polish translation: wsadowo (IT)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in batch
Polish translation:wsadowo (IT)
Entered by: Andrzej Lejman

20:56 Oct 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: in batch
Are billing documents processed online or in batch?
kazia
Poland
wsadowo
Explanation:
online czy wsadowo?

Daruję sobie opis przetwarzania wsadowego, bo chyba nie jest to konieczne. W każdym razie, na pewno o to chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-10-25 21:04:42 GMT)
--------------------------------------------------

http://definicje.digipedia.pl/definicja/23088083.html

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-10-25 21:05:55 GMT)
--------------------------------------------------

Programem wsadowym nazywamy sekwencję poleceń systemu operacyjnego, umieszczoną w zbiorze tekstowym i przeznaczoną do wielokrotnego wykorzystywania. Programy mogą zawierać ( oprócz pleceń wsadowych ) instrukcje tzw. języka poleceń, który jest prostym językiem programowania, zawierającym niezbędne instrukcje sterujące. Instrukcje te pozwalają formułować zdania warunkowe, skoki, pętle, itp. W programach wsadowych można stosować zmienne i można im przekazywać parametry. Zbiory dyskowe zawierające programy wsadowe, mają zawsze rozszerzenie nazwy .BAT, a uruchamia się je, podobnie jak polecenia systemowe wpisując ich nazwę i naciskając klawisz ENTER

To akurat http://prace.sciaga.pl/3287.html, ale najwyraźniej kotoś dobrze odrobił lekcje...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1wsadowo
Andrzej Lejman
2 -1pakietami
Agnieszka Hayward


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
pakietami


Explanation:
HTH

Agnieszka Hayward
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: może i niektórzy mówią "przetwarzanie wsadowe", ale są klienci, którzy jednak wolą "pakiety"
1 min

disagree  Andrzej Lejman: co do znaczenia, nawet bym się zgodził. Ale jest utaaaarty polski termin: przetwarzanie wsadowe.
3 mins

disagree  Maciej Andrzejczak: za Andrzejem...
20 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wsadowo


Explanation:
online czy wsadowo?

Daruję sobie opis przetwarzania wsadowego, bo chyba nie jest to konieczne. W każdym razie, na pewno o to chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-10-25 21:04:42 GMT)
--------------------------------------------------

http://definicje.digipedia.pl/definicja/23088083.html

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-10-25 21:05:55 GMT)
--------------------------------------------------

Programem wsadowym nazywamy sekwencję poleceń systemu operacyjnego, umieszczoną w zbiorze tekstowym i przeznaczoną do wielokrotnego wykorzystywania. Programy mogą zawierać ( oprócz pleceń wsadowych ) instrukcje tzw. języka poleceń, który jest prostym językiem programowania, zawierającym niezbędne instrukcje sterujące. Instrukcje te pozwalają formułować zdania warunkowe, skoki, pętle, itp. W programach wsadowych można stosować zmienne i można im przekazywać parametry. Zbiory dyskowe zawierające programy wsadowe, mają zawsze rozszerzenie nazwy .BAT, a uruchamia się je, podobnie jak polecenia systemowe wpisując ich nazwę i naciskając klawisz ENTER

To akurat http://prace.sciaga.pl/3287.html, ale najwyraźniej kotoś dobrze odrobił lekcje...

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 90
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
9 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search