rags + draws

Polish translation: wtrącenia obce + pocienienia wzdłużne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rags + draws
Polish translation:wtrącenia obce + pocienienia wzdłużne
Entered by: bartek

17:55 May 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: rags + draws
Plastic bottles deformed (warping in places where are sticked the labels, rags, draws, etc.).
Rags to jakby naciecia, ale draws? Ciągi, ślady po ciągnięciu? Przecież one są wytłaczane
bartek
jeszcze kilka propozycji
Explanation:
aby dać Ci wybór (albo zamącić w głowie)

rags - wtrącenia obce (pyłki włókna), 'falbanki' (powstające przy nieprawidłowym domykaniu formy rozdmuchowej)

draws - pocienienia wzdłużne (masz rację, te butelki są tłoczone a następnie formowane rozdmuchowo, ale przy zanieczyszczonej lub uszkodzonej głowicy wytłaczarki wzdłuż całego rękawa pozostaje cieńszy pasek, coś w rodzaju rysy)
Selected response from:

leff
Grading comment
Uff! dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +2przetarcia i zarysowania
Pawel Czernecki
1jeszcze kilka propozycji
leff


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
przetarcia i zarysowania


Explanation:
just guessing

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: bardzo być może :-)
9 mins

agree  Araksia Sarkisian: draws - zarysy...:)
19 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
jeszcze kilka propozycji


Explanation:
aby dać Ci wybór (albo zamącić w głowie)

rags - wtrącenia obce (pyłki włókna), 'falbanki' (powstające przy nieprawidłowym domykaniu formy rozdmuchowej)

draws - pocienienia wzdłużne (masz rację, te butelki są tłoczone a następnie formowane rozdmuchowo, ale przy zanieczyszczonej lub uszkodzonej głowicy wytłaczarki wzdłuż całego rękawa pozostaje cieńszy pasek, coś w rodzaju rysy)

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 118
Grading comment
Uff! dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search