pull away from the pilot burner

Polish translation: materiał cofa się przed płomieniem (palnika pilotowego)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: pull away from the pilot burner
Polish translation:materiał cofa się przed płomieniem (palnika pilotowego)
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

11:21 Mar 31, 2017
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: pull away from the pilot burner
z raportu klasyfikacji odporności na ogień
The material didn’t melt nor pull away from the pilot burner.

a metariał to lakierowany parkiet
Jahny
materiał cofa się przed płomieniem (palnika pilotowego)
Explanation:
Ten test dotyczy EN ISO 11925-2
ccccccccc
EN ISO 11925-2 (*)
(*) The material didn’t melt nor pull away from the pilot burner
.
https://www.antalis.co.uk/mediashare/g4media/pdf/PG_EN_COALA...
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

BADANIA ZAPALNOŚCI MATERIAŁÓW
METODĄ WG PN-EN ISO 11925-2

Jeśli produkt topi się i kurczy - cofa przed płomieniem nie zapalając się -
przy działaniu płomienia, wtedy produkt należy badać zgodnie z procedurą
badań dla materiałów termokurczliwych
http://www.lab-ktzo.ps.pl/instrukcje/pb14-11925.pdf
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2materiał cofa się przed płomieniem (palnika pilotowego)
Frank Szmulowicz, Ph. D.
1 +1oderwał się od palnika pilotowego
geopiet


Discussion entries: 7





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
oderwał się od palnika pilotowego


Explanation:
tylko jedno wystąpienie, więc bez żadnej pewności ...

--------


(*) Materiał nie uległ stopieniu ani nie oderwał się od palnika pilotowego - http://www.scorpio.com.pl/Portals/1/Files/PDFY/CYFRA/Materia... - pages 5 and 7

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adrian Liszewski: Moim zdaniem: "krople materiału nie odrywały się od ...".
18 mins
  -> dziękuję

neutral  Andrzej Mierzejewski: Gdyby miał się oderwać albo nie oderwać, to wcześniej musiałby być mechanicznie przymocowany do tego palnika. IMO tak się nie wykonuje badań palności.
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
materiał cofa się przed płomieniem (palnika pilotowego)


Explanation:
Ten test dotyczy EN ISO 11925-2
ccccccccc
EN ISO 11925-2 (*)
(*) The material didn’t melt nor pull away from the pilot burner
.
https://www.antalis.co.uk/mediashare/g4media/pdf/PG_EN_COALA...
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

BADANIA ZAPALNOŚCI MATERIAŁÓW
METODĄ WG PN-EN ISO 11925-2

Jeśli produkt topi się i kurczy - cofa przed płomieniem nie zapalając się -
przy działaniu płomienia, wtedy produkt należy badać zgodnie z procedurą
badań dla materiałów termokurczliwych
http://www.lab-ktzo.ps.pl/instrukcje/pb14-11925.pdf

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 182
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO.
1 hr
  -> Dziękuję Andrzeju.

agree  Mariusz Kuklinski
5 hrs
  -> Dziękuję Mariuszu.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search